• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

AngieSthlm1 skrev 2017-08-15 11:20:44 följande:

Hej! här har vi en annan som hoppas. Vi har försökt sedan juli och har nu tajmat in ägglossningen perfekt, men jag inser att det är naivt att hoppas efter att vi endast försökt i en månad. Jag vet att man inte borde tänka så mycket på det och ha en avslappnad inställning men det är så svårt att inte tänka på det för jag hoppas så mycket! 

Nej jag trodde Inte heller att jag skulle plussa på första försöket Men de Gjorde jag så håller tummarna för dej
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-15 14:27:28 följande:

Okej, då är det möjligt iaf :) Jag har märkt att mina bröstvårtor förändrats och visst kan det vara för att jag ska ha mens i helgen, men man vet ju aldrig. Gud vad jag hoppas! Min kille friade i helgen (!!) och vi är verkligen redo för att ge kärlek till en liten :) 

MEN wow Grattis va kul bröllop å så hoppas vi på bebis oxå då ja jag känner igen de där, tänkte att alla symptom kunde lika gärna va mens symptom Men ändå lite annorlunda så fattade att jag skulle plussa när jag gjorde mitt test men hade ändå svårt å få in Att jag plussat haha blev några stickor några dar rad för å få in det nu dax å boka bm tid när hade du bim nu igen?
  • skorpio
    Repet skrev 2017-08-15 11:02:44 följande:

Även jag hoppas på plus i augusti,

Fick PCOS diagnos i början av sommaren efter att ha "försökt" (hade ingen mens alls i två år) och är mitt i vår första hormonbehandling, så hoppas så innerligt att det fungerar direkt!

Så jag hade äl den 4/8 och tror att jag således har BIM på torsdag eller fredag denna vecka. Är lite osäker på hur en räknar faktistk, två veckor efter äl stickorna visade positivt eller två veckor efter ägglossningen? har haft massor med suspekta symptom sedan äl. men i och med att jag aldrig har haft det innan så har jag ju ingen aning om det beror på hormonbehandlingen, vanliga symptom efter äl eller om det är något som faktiskt växer i mig, hoppas på det sistnämnda!

Håller tummarna åt dej
  • skorpio
    Strawberrybrud skrev 2017-08-14 23:07:37 följande:

Hej allihopa!

Jag hoppar gärna in här! Har en son född -15 och hoppas på ett syskon -18! Vill gärna plussa så snabbt som möjligt självklart.

Har alltid haft typ strax mer än en månad i menscykel. Alltså om jag fått mens 9 april kom den ofta ca 12 maj osv!

Hade mens 12 juli (brukar ha ca 5 dagar). Sen fick jag blödning i 3 dagar, dock inte jätte riklig men menslik 30 juli. Tog ett negativt gravtest nu ca bim-4, ett vanligt test från apoteket, inget tidigt clearblue..

Väntar mens typ imorgon om jag ska följa min vanliga cykel och ana att den blödningen i slutet av juli bara var nån knäpp mellanvlödning?

Är jättesvullen om magen.... vad kan detta vara? Nån som känner igen?

Hmm svårt å säga, om de bara va en slumpmässig mellan blödning eller vad :-/å lite för tidigt med nästa mensen redan då.. du får se helt enkelt Om mensen dyker upp nu , annars ha koll med så de inte blir fler mellan blödningar, ! Å kommer ingen mens gör ett grav test till
  • skorpio
    Citrus1991 skrev 2017-08-15 17:46:21 följande:

Hej hej följt tråden i några dagar nu och känner att jag vill dela med mig???? misstänker graviditet och har bim runt den 18. Mår illa på kvällarna, brösten har vuxit som tusan (3 cm runt om sen den 6/8) anar större vårtgårdar och kanske är de mörkare haha. Är sjukt trött och vart nedstämd de senaste 2 dagarna. Kan det vara premenstruella symptom och enbart inbillning eller inte haha. Kanske snart dags att testa sig.

Ojda vuxit så pass haha ja låter ju som se kan va nå på G faktiskt
  • skorpio
    Imra skrev 2017-08-15 18:46:27 följande:

Blir så förvirrad.. fick ju ett väldigt otydligt plus i söndags. Men sen dess har jag fått negativt varje dag. :(

Har känningar i magen och har haft i typ fem dagar. Illamående som kommer och går. Och idag när jag kom från jobbet hade jag haft lite röd/brun-aktiga flytningar? Har bim imorgon och har aldrig haft sånna flytningar innan?

Någon som känner igen?

Och stort grattis till alla som har fått plus! :D

Men nej Okii testa i morgon för säkerhets skull å avvakta å se alltså man kan ju blöda trots graviditet så e det! Nen skumt att du börjat testa negativt
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-16 08:27:43 följande:

Tack så mycket! Och grattis till dig! Vad härligt att det gick så snabbt. Hoppas att allt går bra hos bm. Jag har bim på söndag, vill att tiden ska gå fort nu... Vill inte testa innan tisdag typ,  Är ju inställd på att det är menssymptom men jag hoppas såklart ändå. Hur långt gången tror du att du är?

Håller tummarna för dej jag plussade på bim -4 första ggr jag tror att jag e i 4+6 om jag utgår från en app , sista mens 13juli då räknar appen ut att de e bf 19/20 april bm ringer upp idag 10.05 så hoppas jag får en tid snabbt, vill ej dra ut på tiden blir så ivrig Hahaha
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-16 09:14:00 följande:

BIM +2 & neg på cb digital. Kom då mensjäkel.. :/

Åå så drygt
  • skorpio

Ja här var de Inte gott om tider till Bm , samarbete mellan 2 kommuner å sjukskrivningar tydligen:-/ så den 11/9 första tiden, sen en tid 25/9 fick jag haha Zzz lät väl se ut som en fotboll redan då zzz haha

Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?