• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

ÅsaMaria skrev 2017-08-17 17:15:13 följande:

Ledsen att jag varigt borta ett tag, varit ute och rest på jobbet! Hur går det för er? Vilka har plussat och vilka fortsätter nästa månad? :)

Har redan nu börjar stöta på komplikationer med allt som heter berätta för andra - främst på jobbet. Har knappt några symptom alls vilket är lite läskigt. Bara lite mer trött och ökade hjärtslag. Inne i vecka 6 och torsdag nästa vecka ska jag till BVC för första kontroll. Hejar och ägnar en tanke åt er flera gånger <3

Kul med lite resande plussat är i 5+0 idag Tror jag haha , mått bra denna vecka faktiskt , har inte fått tid förens 18/9 på första bm kontroll :-/ men men så e det hoppas de går bra för Dej har du berättat för andra eller hur menar du? Varit tvungen? Jag fasar för den dagen, jobbar i en liten grupp å alla gått förbi bäbis stadiet där Hahaha lär nog chocka alla När jag kommer Ut
  • skorpio
    Ciconiidae skrev 2017-08-17 18:17:10 följande:

Äl+9 idag. Detta är ett test som gick ut i mars i år. Tror ni den kan visa fel eftersom bästföredatum har passerat? Ser ni ett streck?

Har känt mig gravid sen igår då jag fick en uppstötning och det började sticka och bränna i magen och höll i sig hela kvällen. Idag dovt illamående och ngn vag känsla från livmodern.

Ja de syns ju streck klart å tydligt, men som sagt för att Ej bli besviken Vänta 2 dar å testa med nytt test
  • skorpio
    Ciconiidae skrev 2017-08-17 19:07:53 följande:

Yes, ska göra. Kommer inte kunna vänta två dgr så testar imorgon igen. :P

Haha förstår dej
  • skorpio
    trueblood93 skrev 2017-08-17 20:16:17 följande:

En till bild.. be honest! : )

Helt klart ett plus Grattis
  • skorpio
    Hjärtat80 skrev 2017-08-18 06:42:36 följande:

Är det ngn som fått plus med RFSU:s röda teststickor (som ska visa plus på bim) innan bim?

Ja bim-4 plussade jag svagt första ggr å de va med dom stickorna
  • skorpio
    trueblood93 skrev 2017-08-18 06:44:11 följande:

HEJ IGEN ALLA <3 kolla vad jag fick i morse! :D

Omg kan inte tro det! Testet igår stämde:D är dock så orolig att de ska komma mens! Ååh vad orolig man är. Egentligen ska jag ha mensen idag. Hoppas verkligen den inte kommer och att jag får fortsätta vara GRAVID <3

Å grattis
  • skorpio
    Joicy skrev 2017-08-17 22:14:11 följande:

Hej Alla! Stort grattis till alla som plussat!

Jag har BMI den 22-23/8 och är inne på andra riktiga försöket men har haft oskyddat sedan januari.

Vi försöker på vårat andra barn, har en son som är född 2014.

Gjorde ett test idag (ÄL+8) som var neg.

Kul att följas åt!

Håller tummarna för dej
  • skorpio
    Ciconiidae skrev 2017-08-18 07:15:47 följande:

Jag fick också plus imorse även på testet som inte gått ut bästföre. Syns fortf otydligt på det testet på kortet men det är ett streck. Äl+10 andra försöket, hoppas det håller sig inne nu. :)

Grattis de syns
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-18 13:16:26 följande:

Hej! Nu har jag fått mens, snyft! Det är dock efter endast en månads försök, vad trodde jag egentligen...? Jag är väl en "all in" människa som vill att saker ska hända direkt och måste lära mig att detta kan ta tid. Använder ni ägglossningstest för att pricka rätt? Innerst inne är jag orolig för att det inte ska fungera alls och därför blir det så laddat. Jag har dock varit gravid som 17 åring, vilket jag valde att avsluta då jag var så ung och jag hade precis träffat killen (som dessutom visade sig vara fel för mig och ganska elak) . Nu är jag 32 och hoppas att fertiliteten är okej iaf. Det känns skönt att denna grupp är för jag vill inte berätta för vänner och familj att vi försöker bli med barn. Ha en fin dag  :) 

Men oj tråkigt , men som sagt, många försöker upp till 1 år innan de plussar, så helt olika , slumpen, ren tur osv , så tänk inte på din abort i ungdomen, Den påverkar inte ! Du e ännu ung å de kommer Gå bra <3 jag har Aldrig kört med äl tester, jag sexar från mens fram till ett par dar Efter äl , (varannan dag) Och plus på äl dagen ,, haft regelbundens mens å allt så inte haft problem så sett å vet när jag har äl ! Nej de e jobbigt Om folk vet runt om då jag kan tänka mig man lätt blir besviken att de ej plussat på en ggr å alla frågor kan jag tänka mej, Sen e det nog bra Att ha en man e trygg med å kan bolla när de ej gått för den månaden kanske ? vi finns här på fl
  • skorpio
    AngieSthlm1 skrev 2017-08-18 16:09:19 följande:

Tack snälla för dina varma ord. Du har rätt, det kan ju verkligen ta sin tid så jag ska försöka ha is i magen så länge :) Som tur är har jag världens bästa fästman så jag har verkligen ett fint stöd. Hur mår du i din graviditet? Fint hoppas jag!

härligt att fästmannen finns för dej jo de e bra, molvärk , från å till annars så har de lugnat av , hoppas de inte e lugnet före stormen :-/ (mådde mer illa förra vec än nu liksom )hehe
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?