AngieSthlm1 skrev 2017-08-18 13:16:26 följande:
Hej! Nu har jag fått mens, snyft! Det är dock efter endast en månads försök, vad trodde jag egentligen...? Jag är väl en "all in" människa som vill att saker ska hända direkt och måste lära mig att detta kan ta tid. Använder ni ägglossningstest för att pricka rätt? Innerst inne är jag orolig för att det inte ska fungera alls och därför blir det så laddat. Jag har dock varit gravid som 17 åring, vilket jag valde att avsluta då jag var så ung och jag hade precis träffat killen (som dessutom visade sig vara fel för mig och ganska elak) . Nu är jag 32 och hoppas att fertiliteten är okej iaf. Det känns skönt att denna grupp är för jag vill inte berätta för vänner och familj att vi försöker bli med barn. Ha en fin dag :)
Men oj tråkigt , men som sagt, många försöker upp till 1 år innan de plussar, så helt olika , slumpen, ren tur osv , så tänk inte på din abort i ungdomen, Den påverkar inte ! Du e ännu ung å de kommer Gå bra <3 jag har Aldrig kört med äl tester, jag sexar från mens fram till ett par dar Efter äl , (varannan dag) Och plus på äl dagen ,, haft regelbundens mens å allt så inte haft problem så sett å vet när jag har äl ! Nej de e jobbigt Om folk vet runt om då jag kan tänka mig man lätt blir besviken att de ej plussat på en ggr å alla frågor kan jag tänka mej, Sen e det nog bra Att ha en man e trygg med å kan bolla när de ej gått för den månaden kanske ?
vi finns här på fl