hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Stort grattis alla son lyckats <3
Hur länge har ni försökt!?
Stort grattis alla son lyckats <3
Hur länge har ni försökt!?
Idag kom mensen. Jag blir så förtvivlat ledsen. Hatar att göra barn, sex ska vara roligt och härligt men nu är det pressat. Fan jävla skit, rent ut sagt. Ge mig mitt barn.
Ska iväg och skjuta med jobbet vilket är strängt förbjudet för gravida. Så de flesta chefer var tvugna att veta för att förstå varför jag inte kan delta.. Men alla har visat en stor förståelse vilket är otroligt skönt! Hur mår du i övrigt?
Jag mår bra! Något yr och hungrig ofta. Sambon har svårt att komma ihåg att alkohol är ett big nono. Gjorde en efterrätt med en skvätt amaretto så han sprang snabbt ner och köpte glass istället ????
Lycka till Ni som ger er på nya försök Nu <3 håller tummarna
Tack! <3 ÄL 28/8 som det verkar så nu är vi på't igen!!!!
Hej!
Hoppar väl in här också efter att ha smygläst alla era inlägg :)..
Efter att ha gått på preventivmedel i typ 12 år utan avbrott så slutade jag med dom 4/12-16. Prickat in ägglossning varje månad sen dess (enligt ägglossningsstickor), men inte tagit sig.
Har för övrigt bara en äggstock, enligt allt jag läst ska det inte spela någon roll om hur lätt/svårt det ska vara att bli med barn.
Borde ha BIM 1/9 och kissade positivt på ägglossningsstickorna i fredags em, tog ett test igår med och det visade också positivt. Samt imorse, osäkert men såg lika starkt ut som kontrollstrecket.
Hur många dagar kan man visa positivt på dom?
Hoppar in här, jag behöver råd och lite hjälp. Har ett MA bakom mig som gjort mig rädd för att försöka igen. Har varit försiktig och inte haft sex lika ofta och kring äl som förut. Har dock denna perioden (dagarna efter äl) känt att något är annorlunda. Har idag en vecka kvar till bim och gjorde ett test bara för att, vill ni ta en titt? Tror ni det är spökstreck eller positivt? Ska visa ett lodrätt streck i den stora rutan. Tack för hjälpen!
Hoppar in här, har BIM vid månadsskiftet o hade ÄL nu i helgen...prickade ÄL så hoppas på vår tur med ett syskon till sonen på 2,5 år! Molvärken sen ÄL är fortfarande latent o kommer o går o massa lotionvita flytningar
Tack, jobbig väntan bara
Hoppar in här också! Ny här på FL. Hade ÄL igår och håller tummarna för denna gång. Andra försöket. Men alltid jobbig väntan. Kan bero på att jag har endometrios och rädd för att det inte ska funka. Nu håller jag tummarna för mig och alla er andra som hoppas denna månaden :)