hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Tror min mens dök upp idag : - ) klart tråkigt men då vet man att man kan börja igen : - ) påååt igen bara , snart är det äl igen : - P
Tror min mens dök upp idag : - ) klart tråkigt men då vet man att man kan börja igen : - ) påååt igen bara , snart är det äl igen : - P
Om jag har beräknad mens den 25/8 men fick äl 4 dagar tidigare än beräknat, visst borde jag kunna testa tidigare då oxå? ????
Hej tjejer! Hoppar gärna in i tråden med er. Är på bim +2 idag och har massa symptom och får svaaaga streck på testen.. Vad tror ni, inbillar jag mig eller kan det finnas nåt där?
För ca 10 år sen så fick jag ett svagt plus och blev överlycklig. Efter ca 2 veckor fick jag en blödning och trodde det var missfall. Dock sa de på KK att jag aldrig varit gravid enligt det blodprov som togs utan att det var ett falskt positivt svar och sen mens. Jag trodde inte att ett positivt svar kunde va falskt....??
Vill inte göra er som har svaga streck ledsna men det kan tyvärr hända....
Nu håller jag alla tummar för er att ni plussar snart och att det inte är som för mig (kanske har testen utvecklats på 10 år) :)
Fortsatta bröstsmärtor/ömhet, molvärk/mensvärk som kommer och går, yrselattacker, huvudvärk då och då och nu illamående. Visserligen neg test idag på äl +10 men tänk om det är nåt.....
Är det ngn som fått plus med RFSU:s röda teststickor (som ska visa plus på bim) innan bim?
Hjälp! Hur ska jag räkna? Bim 25/8 men fick äl enl test den 8/8 ist för 11/8 som var beräknat. Har testat neg med RFSU:S test (som kan testas från bim) igår och idag men får mer och mer symtom och känsla av att jag är gravid. Mer molvärk nu men lite mindre ömmande bröst (har inte så mkt ilningar längre men är fortf öm), illamående som kom igår. Maken åt makrill i tomatsås igår och jag trodde jag skulle kräks av doften.... Kan säga attr jag inte gravid nu då lovar jag att aldrig mer lita på några symtom :/
Vad tror ni? När kan jag testa? Kan jag testa med ett känsligare test redan nu eller är jag på bim -7 trots tidigare äl???
Jag fick också plus imorse även på testet som inte gått ut bästföre. Syns fortf otydligt på det testet på kortet men det är ett streck. Äl+10 andra försöket, hoppas det håller sig inne nu. :)
Hej! Jag hoppar in! Jag tog ut min p-stav 3 juli som jag hade i 1 år och 7 månader. Sist jag hade mens var 24 juni. Jag har haft flera ggr att det känns som ägglossning. Har haft 10 vanligaste symptomen på graviditet samtidigt under hela förra och förrförra veckan men även då och då innan men ändå inget plus. Jag fattar ingenting och jag blir galen på att jag har noll koll på min cykel pga allt detta. Har börjat med äl test oxå men det visar inget. Någon som har en förklaring?
Jätte kontigt här. Blöder 4 dagen nu och har BIM imorgon. Men det blöder inte så det rinner ner på bindan utan bara när jag torkar mig. Det kommer ganska mycket om jag trycker in pappret lite. Rött och brunt. Wtf is going on. Det här börjar bli jobbigt nu när man inte vet vad som pågår med kroppen :(
Jag blir så matt och ledsen. Trodde verkligen det var ngt nu men idag bim -3 kom lite bruna flytningar vilket för mig är som det brukar vara före mens. Det jag blir så trött på är hur i hela friden man kan ha så mkt symtom. Jävla hormoner säger jag. Känner mig fullständigt lurad av min egen kropp.... :( Men, men. På't igen bara....
Ngn som testat bidrottninggele eller Bisolvon??