hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Hahaha va gulligt, jag var besatt av de när jag väntade min första flicka
Hahaha va gulligt, jag var besatt av de när jag väntade min första flicka
Nu ska ni alla fp ett gott skratt!
Sjukaste saken hände inatt! Drömde att jag var på Mvh och skulle kissa o göra ett graviditetstest (förlvrigt drömde jag även att mamma var med på toan ????) satt och kissade i drömmen och vaknade då. Tänkte nej det e inte sant, jag hade kissat ner mig lite. Hahaha!
Vafan ska jag göra tänkte jag, kan ju inte väcka min sambo o säga att -ursäkta jag måste byta lakan för jag har kissat ner mig. Va ju inte jättemkt så fick lägga lite handdukar o fortsätta sova. Men Gud så konstigt!! Min sambo skrattade ihjäl sig imorses. Gud måtte jag vara gravid! Hahaha
Hej lika nyfiken om det kan bli ett plus... skulle ha mens idag funderar på om jag skall göra ett test nu ????????????
Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?
BIM+4 och jag testade positivt! :)
Igår när vi hade sex så blödde jag lite under sexet. Bara färskt blod. Sen inget efter. Detta har hänt två gånger nu. Läste ngt om att om man är gravid kan slemhinnorna o livmodertappen bli extra könsliga. Någon som har varit med om liknande?
Ska tillägga att jag inte har plussat än men tror jag hade äl runt den 28/7 så kanske snart om det nu är ngt vill säga
Hur är det med NUBtest. Har två barn innan som är 5 o 7vilka jag inte gjorde ngt test med men då var jag ju yngre. Om jag skulle vara gravid nu så skulle jag nästan vara 35 år när bebisen kommer. Är så kluven med nubtest. Känner att om testet visar på ev ngn felaktighet så blir ju det så svårt att göra valet.. tankar om detta?
Idag har jag köpt en early graviditetstest från CB. Står att det kan ge utslag från 6 dagar innan mens. Någon som har erfarenhet av det testet? Tänker testa imorgon på morgonen, hoppas hoppas. Idag har jag varit trött som vanligt men också haft mer känningar i brösten. Dock har jag också haft lite känningar i magen. Lite ont men inte så farligt. Dock hade jag även en brunaktig flytning. Nu börjar jag bli rädd för att om jag är gravid att det är utomkvedskap.. fan vad man nojjar! O så det där jäkla Google haha...
Nu har jag testat och det var positivt :D
Tog lite bilder på testet jag tog i morse, och nu när jag tittade på dom så tycker jag att jag ser något?? Någon mer som gör det?