• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Sophie90 skrev 2017-08-07 22:11:39 följande:
    Testade negativt men fortfarande ingen mens.. konstigt?!
    Vad konstigt ?! Man tycker ju att det borde gå åt något håll iaf ! Vi hoppas ju på gravid hållet såklart : - )
  • Eliluc
    janeways skrev 2017-08-08 08:19:58 följande:

Läget nu: senaste mensen 17-22/6.

Fortfarande ingenting! Bara negativa tester men ingen mens. Har aldrig hoppat över såhär tidigare, med eller utan preventivmedel.

Blir så less! :(

Alltså vad skumt ?! Jag menar det borde ju gå åt något håll : - / ! Hoppas det bara är hormonet som är lite så det inte visas än ?
  • Eliluc
    janeways skrev 2017-08-08 08:41:06 följande:
    Ja.. Jag läste om någon som inte visade plus fören i 3-4 månaden pga låga hormonhalter. Om mensen inte dyker upp inom en vecka bokar jag tid hos BM.

Någon som vet om man kan få UL såpass tidigt vid misstänkt grav?
    Alltså du kan säkkert berätta inatt mensen inte vart där sedan juni och att du börjat bli orolig , för kommer det ingen mens eller graviditet så vill du ju veta varför det inte kommer något ? Och om det är en graviditet så vill du ju veta det med ! Du kan säkkert få ett vul .
  • Eliluc
    Sophie90 skrev 2017-08-08 12:26:52 följande:
    Ja, hur går
    Eliluc skrev 2017-08-07 23:19:37 följande:

Vad konstigt ?! Man tycker ju att det borde gå åt något håll iaf ! Vi hoppas ju på gravid hållet såklart : - )

Mensen kom idag.. tråkigt men det är bara att fortsätta:)
    Tråkigt : - ( men det är klart att du skall fortsätta ! Och vi peppar dig !!
  • Eliluc
    janeways skrev 2017-08-08 13:21:28 följande:
    Tyvärr, pratade med BM idag. Hon sa att det var bara att vänta,att det kan ta ett år att bli gravid och så vidare.. Kändes inte som att man blev tagen på allvar.

Avvaktar tills måndag då min vanliga BM är tillbaka på privat. VC var inte så trevligt..
    På vc ? Har ni bm där ? : - ) vc har ju inte lika koll på gravid grejer , sa de inte att din ring går snabbt bort ?

Det tycker jag ! Vänta tills hon är tillbaka !
  • Eliluc

Kan man han symtom innan man ens kan plussa ?? Helt sjukt ! Har varit den senaste veckan så otroligt sugen på saltgurka och inlagd gurka ? Aldrig gillat saltgurka ens förut !

• Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-08 22:44:44 följande:
    Hahaha va gulligt, jag var besatt av de när jag väntade min första flicka
    Alltså det måste ju vara något ? Annars har jag väl blivit sugen på det helt plötsligt : - D
  • Eliluc
    Kontrollfreak skrev 2017-08-08 22:51:28 följande:
    Jag var också besatt av saltgurka med min dotter, haha. Fick åka till orienthuset o köpa en 3 liters konservburk med typ persiska inlagda med anis, värsta nojjam på de. Men bättre än typ chokladkaka tänker jag.
    Haha vad roligt : - D var ute och käkade med några kompisar och var tvungen att beställa in en liten skål med bara saltgurka !! Asg !
  • Eliluc
    Sophie90 skrev 2017-08-09 10:02:39 följande:
    Vad fint av dig! Hur går det för dig? ?
    Såklart vi gör !! Vet inte än , har inte testat än , tror det är för tidigt , 6 dagar kvar till bim . Skall (hoppas inte) ha mens den 15/8
  • Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-10 07:51:07 följande:

Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?

Grattis !! Gud vad roligt !!!!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?