• Zanda

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Eliluc skrev 2017-08-20 20:24:09 följande:

Då var min mens över och då var det dags att försöka igen : - ) hoppas verkligen det blir denna gången , tror mensen var konstig förra gången efter jag tagit ur staven , då jag tog ut staven när jag hade mens , denna gången fick det gå en cykel utan P staven ! Wish me luck !!

Lycka till!!! Nu kör vi igen!!!
  • Zanda
    skorpio skrev 2017-08-20 20:51:44 följande:

Lycka till Ni som ger er på nya försök Nu <3 håller tummarna

Tack! <3 ÄL 28/8 som det verkar så nu är vi på't igen!!!!
  • Zanda
    Eliluc skrev 2017-08-21 06:43:35 följande:

Det gör vi verkligen : - D lycka till själv !' Har äl dagen innan dig ! Roligt : - D

• Zanda
    Eliluc skrev 2017-08-22 18:25:05 följande:

Nu under äl veckan så kör vi vartannan dag och på dagen då äl är vad tror ni om det ?

Vi med!!!!
  • Zanda

Tror jag har ÄL idag, litar inte hundra på stickorna trots att jag kör digitala, så håll tummarna!!!!

• Zanda
    Hjärtat80 skrev 2017-08-23 21:52:49 följande:

Ngn som testat bidrottninggele eller Bisolvon??

Jag kör Bisolvon, Cal-Mag, tranbärskapslar och folsyra!
  • Zanda
    Jooosen skrev 2017-08-23 20:04:48 följande:

Beräknad mens imorn! Är nervös. Men tror mensen kommer... ska nog testa imorn bara för att! Men blir nog en september tråd för mig :(... hade ömma bröst förut som blivit mindre ömma nu, därför kommer nog mensjäveln :/

Håller tummarna! Men vi kan väl kämpa vidare i denna tråden annars?!
  • Zanda
    Kontrollfreak skrev 2017-08-27 18:53:24 följande:

Nu verkar jag äntligen fått kläm på det där med ägglossningstest. Skaffade mig en app för att räkna ut ungefär när ägglossningen inträffar. Sen testa några dagar innan, samma tid varje dag (inte morgonurin). Såg ett bra tips om att tejpa upp på ett papper såhär och tycker det ger en tydlig bild. Ville bara dela med mig av detta tips. Det verkar som det bara är för mig att ligga på nu då. :)

Åååå spännande!

Har två veckor kvar innan jag tänkte testa (lång cykel) men börjar redan inbilla mig att jag är gravid!
  • Zanda
    Belliiz skrev 2017-08-30 08:37:44 följande:

Sån lycka! Chansade tog test nu på morgonen och det visade gravid på BIM-1. Önskar er alla andra lycka till och hoppas ni plussar snart :D

Grattis, vad kul!!!!
  • Zanda
    carrolinea skrev 2017-08-31 16:09:34 följande:

Tack :) får se vad som händer med testerna :)

Jag tycker den nedersta bilden ser positiv ut! Ett försiktigt grattis!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?