-
Klart man är nervös , så himla roligt : - D så glad för er skull !skorpio skrev 2017-08-10 08:25:34 följande:Tack <3 weeii , känner mig nervös Ändå om jag verkligen vågar lita på de hehe får testa varje morgon nu till Bim Hahaha
-
Vad roligt : - ) jag har Bim den 18/8 , trodde 15 först men har alltid samma datum varje månad , och fick den den 18 juli sist själv då ?mammamalin skrev 2017-08-10 13:28:12 följande:Vi har just också börjat försöka för vår trea :) När har du BIM?
-
Det är så spännande hoppas det tar sig , men gör det inte det så är det påt igen : - D de är 6,5 och 2 år , dina då ?mammamalin skrev 2017-08-10 16:20:41 följande:16e tror jag det är för mig, så knappt en vecka kvar :) När är dina barn födda?
-
Vad roligt : - D stoooort grattis !!!ÅsaMaria skrev 2017-08-11 05:26:36 följande:
BIM+4 och jag testade positivt! :)
-
Härligt att du hoppar in här ! Du är så välkommen , håller tummarna för att ni prickat rätt : - Dfridaemelinejohanna skrev 2017-08-11 16:46:23 följande:
Jag känner att jag vill hoppa in i denna tråden!
Så- Hej! Är 25, min sambo 26 och vi vill ha vårt första barn! Ätit p-piller i en massa år men den 25 juni i år tog jag mitt sista!
Efter det kom den sk pillermensen och 26 dagar senare kom den riktiga mensen. Osäker på om jag hade någon äl däremellan... använder mig av natural cykles och enligt den ska jag ha äl idag.
Testat hela veckan utan resultat ... tempen sjönk och var som lägst den 7:e sedan har den höjts sakta men säkert. Fick ett andra sträck i förrgår den 9:e men det var inte lika starkt som kontrollsträcket så det ska egentligen räknas som negativt ju ... var på fm någon gång. Testade senare på kvällen och då var det jättesvagt. Igår testade jag igen och det var ännu svagare, knappt så man kunde se det :o hade liiite lite molvärk också.
Vi har legat i i veckan iaf så hoppas vi lyckats pricka. Får väl göra ett försök ikväll med fall ifall ;D
Bim den 23-24 nåt sånt isf!
Men åh! Vill så gärna ????????
-
Man hoppas ju så mycket , jobbiga TT gå och vänta på mens dagen , om jag har som jag brukar så går det alltid lika många dagar emellan så det borde vara den 18/8, så det är ju för tidigt för att testa , tur man inte tänker så mycket hehe : - D får vänta och se helt enkelt !
-
Jag har varit öm , men inte så långt efter , detta var väl kanske 1-2 dagar efter äl , så kanske inte alls var samma ? : - )Hjärtat80 skrev 2017-08-14 09:55:54 följande:
Jag är nu ca 1 vecka efter äl. Har haft lite mensvärk som kommit och gått. Igår hade vi sex men fick avbryta pga ömhet och idag har jag ont/öm hela tiden. Ngn som varit med om liknande?
-
Tror min mens dök upp idag : - ) klart tråkigt men då vet man att man kan börja igen : - ) påååt igen bara , snart är det äl igen : - P
-
Då var min mens över och då var det dags att försöka igen : - ) hoppas verkligen det blir denna gången , tror mensen var konstig förra gången efter jag tagit ur staven , då jag tog ut staven när jag hade mens , denna gången fick det gå en cykel utan P staven ! Wish me luck !!
-
Det gör vi verkligen : - D lycka till själv !' Har äl dagen innan dig ! Roligt : - DZanda skrev 2017-08-20 23:16:15 följande:Tack! <3 ÄL 28/8 som det verkar så nu är vi på't igen!!!!