hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Sjukt sugen på att testa nu! Hade ju ÄL 23:e men har så lång cykel så vill helst vänta till 11:e, eller några dar till! Men sååå svårt!
Sjukt sugen på att testa nu! Hade ju ÄL 23:e men har så lång cykel så vill helst vänta till 11:e, eller några dar till! Men sååå svårt!
Just det testade igår iaf :)
Tack alla :) gjorde digitalt idag som visade positivt! Så nu vågar jag tro på det :)
Kul att vi är på samma dag ???? Hur känner du dig?
Nu har jag börjat räkna ner och förstå att det snart är testdags, sjukt spännande!
Tänkte dock vänta till tors nästa vecka om jag kan så jag har lite marginal! Egentligen borde ju Clearblue Early funka redan men suger på det lite till...
Skorpio - hur mår du nu?!
Vaknade imorses kl 5 av att jag höll på att kissa ner mig då jag drömde jag gjorde ett cbtest. Såg det som ett tecken så klev upp kl 5 och testade. Utgick från att det skulle visa inte gravid. Men snacka om att pulsen ökade då det visade gravid!!! Har aldrig sett min sambo piggna till så fort på morgonen. Vilken lycka!!!
Hur går det för er tjejer?! Testdags imorgon här, börjar bli nervös!
Min ÄL har också varit jättekonstig det senaste, inte alls regelbunden som innan, så det är ju mycket möjligt! Håller tummarna!
Åhhh grattis !!!
Tjohooo!!
Trodde verkligen inte det skulle gå såhär fort , tog ut P staven den 21 juli och blev gravid i slutet av augusti !