• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

ALM82 skrev 2017-08-21 15:08:12 följande:

Hej!

Hoppar in här. Har läst tråden lite då och då under hela dagen och tycker att det är en positiv tråd, inte bara listor och negativa kommentarer. De flesta som får mens verkar bara motiverade att försöka igen och det är skönt! :)

Nu börjar den här lååånga veckan (mellan att förhoppningsvis ägget fäster och BIM) för mig, den då man börjar leta symtom och känna efter i varje vrå av kroppen...! Är inne på tredje försöket till första och är 35 år gammal.
    Har BIM om en vecka, alltså den 28:e.

Nu håller jag alla tummar och tår att det fungerar den här gången! :)

Kul att du hakar på denna tråden : - D roligt !' Håller tummarna för att det blir något för dig ! Hoppas !
  • Eliluc

Nu under äl veckan så kör vi vartannan dag och på dagen då äl är vad tror ni om det ?

• Eliluc
    Zanda skrev 2017-08-22 21:11:55 följande:
    Vi med!!!!
    Vad härligt : - D då hoppas vi att Det tar sig denna gången !!
  • Eliluc
    FruSi skrev 2017-08-23 07:23:47 följande:
    Haha! Likadant här
    Hehe härligt ! Då håller vi tummarna hårt för att det tar sig denna gång !!
  • Eliluc
    Zanda skrev 2017-08-23 22:17:36 följande:
    Håller tummarna! Men vi kan väl kämpa vidare i denna tråden annars?!
    Det tycker jag absolut att vi skall göra !!
  • Eliluc

Enligt beräkningar så skall äl på söndag , men hade såna känningar igår och testade idag på äl test och det visade svagt , tror ni jag hade äl igår eller tror ni det är på g ? Sexade dagen innan igår och blir ikväll med så om jag haft borde det vara lungt ?

• Eliluc

Tror verkligen jag hade äl den 23, för nu är det ingenting på stickorna , och dagen efter var det lite svagt den 24, får se om det tog sig nu då , det molar något för jäkligt i magen . Mens värk känsla typ

• Eliluc

Vet inte hur många som är kvar i denna tråden , skriver och ser helt enkelt ; - ) har världens molvärk, hade jag absolut inte alls förra gången , och det är verkligen i tjejmagen och äl har varit , någon av er som haft så ?

• Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-29 13:44:10 följande:
    Ja molvärk har jag verkligen haft
    Hade du det förra gången ? Eller är det nytt för dig med ? : - )
  • Eliluc
    Belliiz skrev 2017-08-30 08:37:44 följande:

Sån lycka! Chansade tog test nu på morgonen och det visade gravid på BIM-1. Önskar er alla andra lycka till och hoppas ni plussar snart :D

Vad roligt : - D grattis !!!
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?