• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

ÅsaMaria skrev 2017-08-10 18:27:42 följande:

BIM +2 idag. Har inte testat idag men funderar på att göra det imorgon bitti.. ingen feberkänsla men allmänt trött och halvdålig i magen. Mått illa lite från och till men det skulle likväl kunna vara inbillning (varit med om det förr). Det som stör mig mest är min svullna mage, den brukar bli svullen innan Mens men lååångt ifrån såhär svullen.

Jag e oxå uppblåst om magen, mår illa å e omättligt trött, piggnar till lite på Em ! Testa i morgon
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-10 17:26:14 följande:

Ja än finns det hopp ;)

Yes
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-10 20:04:20 följande:

Var precis iväg och köpte test, tänkte göra ett imorgon. Meddelar direkt!! ???? Ska du också testa imorgon?

Japp , fick ju ett svagt plus idag, men kommer Givetvis testa framåt i flera dagar , blir så nojjig haha
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-10 21:25:38 följande:

Är det första gången du känner något?

Jag var febrig i förrgår och igår men inget idag, trodde jag skulle åka på en ordentlig förkylning. Inga cravings.. Har dock inte testat mig ännu (BIM+2) så mina ord betyder inget ännu hehe!

HMM kan få sjukdoms känsla så? Jag har haft ont i halsen 2 dar Hahaha å känt mig lite varm , iof ligger min temp 37 har vanligen 36.2
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-10 21:52:22 följande:

Kanske ett bra tecken om du plussat!!! :D

Ja vem vet :D konstigt vad man glömt sen tidigare graviditeter hehe
  • skorpio
    Mrs-A skrev 2017-08-10 21:52:27 följande:

Hej, aaa det är första gången jag känner sug på lalrits och päron och första gången jag känner mig HELT slut i kroppen på detta sätt... har inte haft jätte mycket att göra på jobbet så jag vet inte varför jag är så trött... sover 9 timmar om nätterna och vill sova på dagarna ...

och febern igår... Uush! Jag tror att jag kanske bara inbillar mig då jag så gärna vill plussa men mannen har också reagerat på min trötthet...

Låter ju faktiskt som du e gravid haha
  • skorpio
    Mrs-A skrev 2017-08-10 22:07:02 följande:

Jag hoppas ju men samtidigt så har jag blivit så besviken varje månad så är rädd för ett minus igen... så vågar inte hoppas för mycket...

Har iallafall beställt fler tester från testlaget idag så om mensen inte kommer innan paketen sp ska jag testa...

<3
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-10 22:10:21 följande:

Jag är nästan lite avis på er som får symptom, jag har aldrig känt nåt under tre graviditeter! Men ska väl inte klaga antar jag!!

Vilka test kör ni? Har kört Clearblues ÄL och även gravtest men de är ju snordyra så hade varit bra med nåt alternativ?!

Hihi vi kör ju lite extra trix för att tjejbaka, inte för att jag vet om det funkar men det är kul att försöka iaf!

Har kört med RFSU test stickor, beställt ett CB vet ej vilket dock haha ska hämta ut i morgon testlagret körde jag med förra graviditet
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-11 05:26:36 följande:

BIM+4 och jag testade positivt! :)

Men Jaa va glad jag blir Grattis <3
  • skorpio
    Jooosen skrev 2017-08-11 06:44:06 följande:

Hade nog äl inatt. Körde äl test trots allt denna cykel med. Hade nästan positivt på sticka igår vid 20.00. Dock glad gubbe på cb. Imorse var det mycket svagare... tror ni ha haft äl då? Har haft lite känningar till o från men inte den smärta ja brukar. Åh så nojig att ja inte fick äl denna månad kanske.. :/.. bifogar bild från igår kl 20:0

Inte insatt i Äl tester , men kör på ser ju bra ut
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?