• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Ok har fått kräkats idag! Första ggr jag gör de ! 2av mina 3 tidigare har jag mått vidrigt illa , å att jag nu Redan känner av illamående e inte så lockande, men måste säga att de släppte efter jag fått kräkats :-O

• skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-11 12:44:59 följande:

Igår när vi hade sex så blödde jag lite under sexet. Bara färskt blod. Sen inget efter. Detta har hänt två gånger nu. Läste ngt om att om man är gravid kan slemhinnorna o livmodertappen bli extra könsliga. Någon som har varit med om liknande?

Ska tillägga att jag inte har plussat än men tror jag hade äl runt den 28/7 så kanske snart om det nu är ngt vill säga

Jo men de kan faktiskt bli lite känsligt , har nog varit med om de själv, fast mer att de blir lite rosa på pappret !
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-11 13:25:43 följande:

Usch, låter inte kul men förstår känslan. Min svullna mage är betydligt bättre idag så jag hoppas jag slipper många symptom. Dom är som sagt bara tacksamma i början!

Mmm slog mig de värsta, må illa på jobbet , vill INTE att detta kommer Ut redan nu :-O haha
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-11 13:23:57 följande:

Taaack!! Jag också :) <3 sådär ca 8 mån kvar nu då haha!

Ja precis Hahaha
  • skorpio
    Mrs-A skrev 2017-08-11 15:24:37 följande:

Beräknad bim idag...

Fortfarande ingenting...

Brukar alltid komma direkt på morgonen eller på kvällen...

Har fortfarande molnvärk så den kanske är på G .

Beställde test från TL igår så de kommer nog inte förräns på måndag ????

Så har mensen inte kommit igång till måndag så ska det testas här!

Har även beställt ÄL test, rosenrot så nu jöklar om det inte har tagit sig så ska det ske i augusti! Ger inte mig hehe

Någon som testat rosenrot?

Något att säga om de

Mrs-A skrev 2017-08-11 15:24:37 följande:

Beräknad bim idag...

Fortfarande ingenting...

Brukar alltid komma direkt på morgonen eller på kvällen...

Har fortfarande molnvärk så den kanske är på G .

Beställde test från TL igår så de kommer nog inte förräns på måndag ????

Så har mensen inte kommit igång till måndag så ska det testas här!

Har även beställt ÄL test, rosenrot så nu jöklar om det inte har tagit sig så ska det ske i augusti! Ger inte mig hehe

Någon som testat rosenrot?

Något att säga om de

Yeah låter bra
  • skorpio
    fridaemelinejohanna skrev 2017-08-11 16:46:23 följande:

Jag känner att jag vill hoppa in i denna tråden!

Så- Hej! Är 25, min sambo 26 och vi vill ha vårt första barn! Ätit p-piller i en massa år men den 25 juni i år tog jag mitt sista!

Efter det kom den sk pillermensen och 26 dagar senare kom den riktiga mensen. Osäker på om jag hade någon äl däremellan... använder mig av natural cykles och enligt den ska jag ha äl idag.

Testat hela veckan utan resultat ... tempen sjönk och var som lägst den 7:e sedan har den höjts sakta men säkert. Fick ett andra sträck i förrgår den 9:e men det var inte lika starkt som kontrollsträcket så det ska egentligen räknas som negativt ju ... var på fm någon gång. Testade senare på kvällen och då var det jättesvagt. Igår testade jag igen och det var ännu svagare, knappt så man kunde se det :o hade liiite lite molvärk också.

Vi har legat i i veckan iaf så hoppas vi lyckats pricka. Får väl göra ett försök ikväll med fall ifall ;D

Bim den 23-24 nåt sånt isf!

Men åh! Vill så gärna ????????

Hoppas ni lyckas pricka In nu då
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-11 17:47:29 följande:

Idag är min konstiga alldeles för tidiga mena slut iaf så nu börjar nedräkningen till nästa ÄL! Denna gången blir detkänns det som!!!!

Rätt Inställning
  • skorpio
    JTL90 skrev 2017-08-11 18:10:31 följande:

Idag kom mensen, en vecka sen. Tråkigt men samtidigt skönt för nu kan vi fokusera på nästa försök istället för att fundera på varför testen inte blir positiva trots att mensen inte kommit. Inför nästa försök ska vi hålla bra koll på ÄL.

Lycka till alla andra och grattis till er som fått plus :)

Lycka Till håller tummar å tack
  • skorpio

Idag Ska jag släppa Bomben för min Man Ni har ju varit De första som fått dela Hemligheten med mej idag Bim-1 kunde ej vänta med CB- testet till i morgon jue haha

• skorpio
    Zanda skrev 2017-08-12 08:46:49 följande:

Wiiiiihiii!!

Grattis igen! Åååå så spännande! Har du räknat ut BF? Och hur långt blir det mellan barnen?!

HEHE ja han blev chockad att vi plussat redan, men glad såklart, BF borde bli typ 19-20 april , Meeen med tanke på att jag jämt går Över tiden så tippar jag på Första veckan Av maj min äldsta dotter 15 år, pojke 13 år , yngsta flicka 5 år måste boka tid vid bm å så vill jag självklart göra kub eller nå slags test , är 36 år så ålder gör mig lite nervös , men men hoppas Det går vägen å inte visar No knas
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?