• skorpio

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Zanda skrev 2017-08-12 09:35:11 följande:

Det är säkert inget att oroa sig för, jag har gjort KUB med alla mina tre, och senaste var jag ju 36 när jag fick i slutet av förra året och har alltid haft bra siffror - så åldersfaktorn sänks ju om det andra är bra liksom...ja du fattar!

Haha så du är också en sån där som går över - samma här med alla tre, minst två veckor...suck

Ååå kände MIg lite lugnare nu <3 jo den sista kan man säga 3 veckor dessutom fy fan! De testade hinnsvepning några ggr Meeen de va lönlöst haha :-O å snabbare å snabbare har värlarbetet blivit så känner mig liiite nervös Om vi redan ska tänka på dom bitarna haha nej 1 sak i taget nu boka bm först å hålla tummarna
  • skorpio
    Imra skrev 2017-08-12 11:03:52 följande:

Testade negativitet idag, bim -4. Kände mig illamående hela dagen igår så trodde faktiskt att det skulle visa något.

Som tur är så är det inte helt kört att få + än. :)

Nej, inte kört än håller tummarna <3
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-12 11:09:13 följande:

BIM -2, fortfarande negativt. Tralalalaaa man tänker ju inte på nå annat hah

Håller tummarna för dej oxå <3
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-12 14:36:32 följande:

Hur är det med NUBtest. Har två barn innan som är 5 o 7vilka jag inte gjorde ngt test med men då var jag ju yngre. Om jag skulle vara gravid nu så skulle jag nästan vara 35 år när bebisen kommer. Är så kluven med nubtest. Känner att om testet visar på ev ngn felaktighet så blir ju det så svårt att göra valet.. tankar om detta?

Ja då mäter dom väl bara Nackspalten va ? Den brukar väl vara bredare vid DS? Kan va omgiven av vatten då? Tror jag läst de här inne! Kub visar ju även andra kromosom fel, tror du får göra kub ocå om du vill men enligt många här in på fl skapar de testet oro då man KAN få lägre siffror ,å då blir hysteriska å går vidare med fostervattensprov prov , å så drar allt ut på tiden ! Så kanske de varit i onödan, så nu finns de nå som heter nipt test Men bara vissa landsting som verkar ha de! De görs tidigare oxå går snabbare! Här får de bli kub finns nog inget nipt här haha kommer va stressad tills svaren kommer :-/
  • skorpio

Ja de e jätte svårt :-O jag kan inte säga ,visar de dåligt går jag vidare med mer tester, å e det riktigt riktigt knas så måste de ju va En mardröm att avsluta, riktigt sorg ... men samtidigt skulle De ej kännas schysst mot mina barn jag har idag, Om jag behöll barnet När de garanterat skulle kräva sååå mycket mer omsorg Än ett friskt barn ! Min kusins äldsta har ett kromosom fel, vet ej vilket Men multihandikappat kraftigt å den flickan bor i stödfamilj

• skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-12 17:26:43 följande:

Idag har jag köpt en early graviditetstest från CB. Står att det kan ge utslag från 6 dagar innan mens. Någon som har erfarenhet av det testet? Tänker testa imorgon på morgonen, hoppas hoppas. Idag har jag varit trött som vanligt men också haft mer känningar i brösten. Dock har jag också haft lite känningar i magen. Lite ont men inte så farligt. Dock hade jag även en brunaktig flytning. Nu börjar jag bli rädd för att om jag är gravid att det är utomkvedskap.. fan vad man nojjar! O så det där jäkla Google haha...

Nej aldrig testat de testet, men oj Oki , men de kan va en graj behöver ej betyda knas <3 Google e bra i många lägen Men fan lika kasst oxå, ger en skräck exempel som kanske e minimal ! Hoppas på de bästa
  • skorpio
    Zanda skrev 2017-08-12 20:17:32 följande:

Jag ser ett jättesvagt på nedersta bilden, inget på de andra! Men testa igen!

ostarihavet skrev 2017-08-12 19:20:58 följande:

Hoppar in! Bim om en vecka. Detta är Spök antar jag? Låna mig gärna era ögon!

Alltså ja jag tycker kanske mig se ett jätte svagt ocå , men testa närmre bim , stå ut till iallafall bim-4
  • skorpio
    Hjärtat80 skrev 2017-08-12 20:54:48 följande:

Hej! Hoppat in här! BIM 25/8. Är på äl +4 idag och har under em fått världens ilningar i brösten samt mensvärk till och från.???? Vi har 2 barn sen innan som är 7 och 8,5 så detta kan bli en liten sladdis. ????

Första barnet är IVF pga endometrios men andra är naturlig så jag hoppas verkligen att det ska funka naturligt även nu. Detta är andra försöksmånaden.

Å härligt hoppas de går bra å blir ett plus
  • skorpio
    Bean skrev 2017-08-12 21:21:23 följande:

Tog ut min p-stav i december och ska försöka bli gravid med nummer 3. Är på bim +3 idag. Har tagit ett test som visar svagt positivt tror jag ??

Men Åå vad roligt grattis om de nu e plus som du tror
  • skorpio
    Bean skrev 2017-08-12 21:21:23 följande:

Tog ut min p-stav i december och ska försöka bli gravid med nummer 3. Är på bim +3 idag. Har tagit ett test som visar svagt positivt tror jag ??

Men Åå vad roligt grattis om de nu e plus som du tror
    Bean skrev 2017-08-12 21:47:28 följande:

Tack ?? Ska köpa ett digitalt test i morgon och se vad de visar ??

Hoppas de går bra idag
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?