hoppas på plus i augusti , följas åt ?
Nu har jag testat och det var positivt :D
Nu har jag testat och det var positivt :D
Tog lite bilder på testet jag tog i morse, och nu när jag tittade på dom så tycker jag att jag ser något?? Någon mer som gör det?
Asså, jag blir snart tokig. Har så ont i brösten med ilningar och värk som kommer och går. (På utsidan mot armhålan och bröstvårtorna.) Även mensvärk som oxå kommer och går. Tänk om det är nåt! Det är jobbigt när man så gärna vill och ändå ska försöka att inte tänka på det..... Hur har det ni andra med symtom?
Är väldigt förvirrad.. Den 2 aug fick jag fast smiley på clearblues digitala ältest. Då hade jag vattniga flytningar. Nu nästan 2 v senare får jag "älflytningar". Kan äl-testet visa fel eller är det kroppen som är knas. Någon som blivit gravit trots att flytningarna inte stämmer "överens" med äl?
Tror min mens dök upp idag : - ) klart tråkigt men då vet man att man kan börja igen : - ) påååt igen bara , snart är det äl igen : - P
Hej! Får man vara med här?
Bim 22/8 el 23/8
Blir nästan tokig på alla symptom. Hade förmodligen äl den 7/ 8 eller 8/8 bara någon dag efter började en molvärk (känns som små sammandragningar) som har hållt i sig varje dag sen dess. Var in till jourmottagningen igår pga att jag kissar super ofta och kissade blod (rosa på pappret) i lördags. De hittade pyttelite vita blodkroppar, så dom satte in behandling. Har även en förhöjd temp som varierar mellan 37,1- 37,3 min normala temp är 36,4. Mår lite små illa och vill kräkas ibland spänner även lite och sticker i brösten, samt yrsel.Herregud tror jag håller på att bli knäpp. Beror detta på uvi eller tidiga tecken? Vad tror ni? Har tagit test som visar neg (är ju väldigt tidigt dock) är det någons som haft liknande ?Förlåt om det blev ett rörigt och långt inlägg.
Oj hej massa nya ansikten kul
Åh gör det ? (Har inte läst igenom hela tråden) hur kände du ? Direkt efter äl tex? Herregud känner mig desperat efter svar alltså! Haha
Okej kanske kan va så att jag är gravid trots allt då!. Jag är så lätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen och flåsar bara jag går några steg. Kan ju lika gärna vara en infektion. Men det återstår ju att se. :) tack för ditt svar!
Jag är så matt mena jag ju givetvis! Haha inte lätt.