fluffinen skrev 2017-09-29 05:48:53 följande:
Ja man hoppas ju, har köpt hem en massa teststickor nu åtminstone både ägglossning o grav test. Tänker om man kollar var tredje dag eller nått så borde man se nånting nångång, om inte mensen hinner först ????Hej känns ändå skönt att man inte är ensam trotts allt!
Ja jag vet ju att det kan ta tid för kroppen... blir ändå chockad när man är van att kroppen reparerar sig "direkt". Mensen har som alltid sköts sig... hade ju inga problem med mf, behövde inte skrapas o gynekologen tyckte jag blödde väldigt kort tid o repade mig fort så är väll lite sånt som förstärkt mina tankar om att mensen borde kommit. Suck.
Men ja, Jag tänker faktiskt inte så mycket på det hela, har sånna problem med mindfullness att jag inte har plats att tänka på det, på gott och ont. Men det är små saker som påminner en hela tiden o så fundera man en stund.. jobbigast är nog att inte kunna prata med nån om det hela så är väldigt skönt att kunna ventilera lite.
Förstår dig...själv går jag o väntar känns som en evighet varje dag min mens är beräknad 5/10 men det är ju ingen garanti att den kommer då... Fick ju ma sen medicinsk abort som inte funkade o slutade med skrapning men blödde bara 2 dagar efter . Den här väntan gör ju en galen , har redan tagit 2 gravtest senast i morse:) kan inte låta bli men blankt:( suck