• Wictoria90

Bli gravid efter missfall

Hej alla! Hoppat in här för att få skriva av mig lite...

2 missfall i bagaget sedan i juni, båda MA. Känt mig otroligt nere. Blev gravid i maj på första försöket, MA i vecka 10 efter att både ha sett och hört hjärtat i vecka 8. Så tungt. Sedan blev vi gravida igen i juli utan mens imellan, missfall i september i vecka 8... har känt mig så ledsen och nere...

mensen är iallafall tillbaka och jag går nu och väntar på om mensen kommer eller inte. Har fått ytterst lite blod de senaste 4 dagarna men vet ej om det är rester eller mens på g. Tempar och den är fortfarande hög... HOPPAS så på positivt test!!

Tänker på er alla som vill få barn här på gruppen, skönt att läsa och känna att man inte är ensam??

• Wictoria90
    Cecilie skrev 2017-11-07 13:18:04 följande:

Iiihhh jag plussade imorse! Känner mig livrädd men lättat att det inte tog lika lång tid som förra gången att bli gravid.

Åh grattis!!!
  • Wictoria90
    Anonym (-) skrev 2017-11-20 16:39:26 följande:

Hej! Jag glömde skriva här. Jag fick ju mitt första missfall 22 september och blev gravid direkt utan mens :D (blödde i 3 veckor) plussa 2 november, är i vecka 8 denna vecka :) hoppas lille är frisk och stannar nu.

Grattis!! Hoppas verkligen att det går vägen för dig!
Svar på tråden Bli gravid efter missfall