Bli gravid efter missfall
Väntar mensen på torsdag... då jobbig denna väntan! Tempar på som vanligt.
Väntar mensen på torsdag... då jobbig denna väntan! Tempar på som vanligt.
HCG har stigit som det ska!!!!
Jag börjar nytt jobb i december... omg omg omg
HCG idag på ÄL+17 var 203. Fördubbling i genomsnitt på 1.6 dagar.
Vågar man hoppas? 65% chans...
Utomhus har det varit en temperaturökning, personligen har jag en temperatursänkning... har varit upp inatt och osäker på om jag fått sova fyra timmar i sträck. Siktar in mig att mensen kommer under dagen. Suck!
Utomhus har det varit en temperaturökning, personligen har jag en temperatursänkning... har varit upp inatt och osäker på om jag fått sova fyra timmar i sträck. Siktar in mig att mensen kommer under dagen. Suck!
Ursäkta, var inte meningen med två lika inlägg! Synd att man inte kan radera (eller ändra t.ex. stavfel) i efterhand hör på FL.
10 dagar efter Bim kom den där jäkla mensen igen. Går sönder inombords. Vill bara få det där plusset och få täta syskon. Beundrar de som försökt länge, här går vi mot 4e försöket efter mf så är ju inte så lång tid egentligen. Jobbigt bara att hela tiden slås av tanken var vi kunde varit i en graviditet om det inte slutat med missfall... skickar lite pepp till er andra med och försöker peppa mig själv. Är sugen på att testa "bisolvon-metoden" nästa ggn, vad tror Ni? Funkar det?
... hcg har fördubblats på fyra dagar, vilket är för lite.
Jag har de senaste 4-5 åren i princip alltid fått munsår vid mens. Men förra månaden och den här månaden kommer munsåret vid ägglossning (fick litet munsår i måndags och väntar ägglossning till helgen).
Fick missfall i september och de här två ägglossningarna med munsår har kommit/kommer efter missfallet.
Nån mer som har munsår vid mens eller ägglossning och varit med om liknande?
Hur går det för er? Vi kämpar på här.
Jag är osäker på om ägglossning faktiskt skett den här månaden. Idag satte Natural Cycles ut den till dag 17, men får fortfarande (idag dag 23) nästan utslag på Clearblues digitala ägglossningstest (d.v.s. en blinkande smiley). De borde ju inte ge nån form av utslag om ägglossning redan skett?
Jag kan verkligen rekommendera NC till er alla, om ni inte redan använder. Hör av er till mig så kan ni få lite rabatt om ni vill köpa årsprenumeration.
Tråden verkar ha somnat in... har alla lyckats bli gravida? Vi kämpar på efter missfall i september. Jag börjar känna att det är hopplöst, idag rensade jag ut lite i den banankartong jag har med mamma- och bebiskläder. Blev 10 plagg mammakläder... känns jobbigt med en del i processen mot insikten att jag aldrig kommer bli mamma. Sparade de finaste plaggen, och bebisplaggen. Tar lite i sänder annars blir det för jobbigt.
Kram till er alla.