Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Åh beklagar att ni tappat ett foster, men vad skönt att ni har ett kvar. Det är så oroligt denna tiden och speciellt när man har MF i ryggen.
Jag ska ringa min Bm imorgon och försöka tjata till mig ett nytt Vul om en vecka.
Hur mycket blöder du? Jag blöder som en sparsam mens, men det har droppat färsk blod när jag går på toaletten... längtar efter att få kunna njuta av graviditeten, det känns som ett he... just nu...
håller tummarna för oss alla att det ska gå vägen
Håller tummarna för er som blöder att det är de vanliga blödningar som ändå kan höra till graviditetens början. Kram på er
Håller tummarna för er som blöder att det är de vanliga blödningar som ändå kan höra till graviditetens början. Kram på er
Men vad roligt. : ) Har du barn sedan tidigare?
Jag håller också tummarna för er och att ni ska slippa blöda mer. Blödde lite förra veckan men inget efter det. Verkar som många blöder av och till.
Pandora- vid min andra graviditet upptäcktes också en tom hinnsäck vid VUL. Vad jag kommer ihåg sa läkaren att kroppen inte kommer försöka stöta ut den. Sa din läkare det? Håller som sagt tummarna
Ja, gruppen är ju för syskon ;) Har två sedan innan med en annan karl :)
Har kräkts och kräkts sista dagarna. I dag provade jag en postafen och peppar peppar verkar det lindra lite. Så jädra påfrestande att det är svårt att känna att det är värt det just nu. Känns hemskt att säga så men funkar inte alls...
Hej! Bf 30 maj 2018. Är alltså i vecka 7 nu. Men känner inga som helst tecken på graviditet. Med min dotter mådde jag illa och hade molande värk i magen, men inget den här gången. Är så orolig att allt inte står rätt till. Vad tror ni? Fler som haft/har så?
Ni som oxå blöder, hur länge har ni blött?
Jag är inne på dag 6 och känner att detta aldrig kan sluta väl :(