Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Tack. Ja just nu är det bara tungt. Skulle så gärna vilja ha nån att dela mina tankar med. Nån som varit med om samma (typ som dig), men känns inte som om det här är rätt forum riktigt.
Förstår att det är lättare att ha någon ?live? att prata med. Hur går ni vidare nu? Ska du vänta eller får du hjälp att få ut hinnsäck och så. Hur känns det nu? Stor kram. Finns här iallafall.
Jag tror sorgen har kommit nu för mig. Känner mig så tom och det känns så hemskt att jag nyss var gravid och hade byggt upp alla planer kring det och nu är läget helt förändrat. Men det behövs väl få komma alla tårar och all sorg helt enkelt.
Vill ni som också fått missfall att vi startar en egen tråd? Man kan göra den sluten. Jag känner ett behov av älta med några som varit med om samma sak..
Vill ni som också fått missfall att vi startar en egen tråd? Man kan göra den sluten. Jag känner ett behov av älta med några som varit med om samma sak..
Tack. Ja just nu undrar jag hur man kommer igenom nåt sånt här. Vad hände efter att ni upptäckt den tomma fostersäcken? Vad gjorde de?
Hur lång tid tog det innan mensen kom igång igen för dig?
Vill bara bli av med allt just nu så vi kan få börja om.
Fint att du delar med dig. Kom mensen fyra veckor efter att missfallet startat eller fyra veckor efter att det tog slut? Hur länge pågick missfallsblödningen?
Tillbaka på torsdag för att se om hormonproverna är lika eller har sjunkit. Och nytt ul för att se om det finns rester av fostersäck kvar och i så fall ska jag få tabletter. Jag har fått lugnande tabletter att ta när sorgen blir alltför jobbig för att jag överhuvudtaget ska orka vidare. Tog en igår kväll och sov skapligt, vaknade nyss alldeles kallsvettig och känner mig alldeles tom. Dottern tog det bra i alla fall. Hon hade ju inte hunnit byggt upp några drömmar som jag hade.
Lider med dig med. Vet att vi är fler som tvingas gå igenom det här men det känns ju bara så jobbigt. Kanske kan skicka privat meddelande till dig så slipper alla i den här tråden läsa vår konversation?! Känns så skönt att bolla tankar med dig som är i samma sits. Hur mår du nu?
Kramar!