Bim oktober 2017
Får inse att det inte blev nåt denna månad heller BIM på lördag och toknegativa test! Hoppas ni andra får massa fina pluss
Får inse att det inte blev nåt denna månad heller BIM på lördag och toknegativa test! Hoppas ni andra får massa fina pluss
Tack för peppen<3 känns som alla plussar väldigt tidigt så mitt hopp är bortblåst Är så desperat jag tycket mig se skuggor som inte ens finns där. Har två barn sedan innan men aldrig upplevt den stressen jag gör nu över bebisverkstan.
Usch vad tråkigt att höra du fått missfall Men du ska se att det snart kommer ta sig igen <3 är det första barnet?
Min första tog ca 5 månader och min tvåa på första försöket... så dessa 8 månader känns helt olidliga...! Jag är så tacksam över de två underbara barnen jag har men ett syskon skulle vara fantastiskt.
Hej!
Hoppas det är okej att jag hoppar in här.
Planerar vårt första barn & tog ur min spiral i början på september.
Har börjat med ÄL-test & första visade svagt igår (14.00) & sen lite starkare igår kväll (19.00)
Någon som kan hjälpa mig att tyda dom, är den sista positiv eller måste båda streck vara lila starka ?
Ska prova idag igen, måste införskaffa nya först..
Var nog inbillning : ( stod att det är vanligt att det ser ut så men att det måste bli rött/rosa för att vara positivt och nu har jag mensvärk. Skit va besviken man blir..
Tack! :D enligt appen är ÄL imorgon, tog ett test idag runt 14 & lite starkare än de senaste men inte fullt så starkt som "original" strecket ... kan det vara dags snart eller kan man haft det? Beräknad mens 16/10 ..
Jag har som en träningsvärks känsla i nedre delen av magen idag.... någon som har haft liknande innan?
Någon mer som kämpar på med barn nr.2 ?
Försökt få ett syskon till dottern i över ett år, men det vill aldrig ta sig. Besvikelse efter besvikelse när mensen alltid dyker upp. Väldigt oregelbunden mens, och tror ibland inte ens att jag får ägglossning, då den kommer såpass tidigt.
Har iaf BIM den 13/10, håller tummarna trots att det kommit rosa på pappret vid toalettbesök..
OCH GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT!
Syns så otydligt på bild men jag tror ta mig tusan jag ät gravid!