Inlägg från: evve88 |Visa alla inlägg
  • evve88

Bim oktober 2017

Tror jag fått mitt livs första spök?? :p

Kanske inte ens syns på bild...
  • evve88
    Milou3 skrev 2017-10-08 16:40:03 följande:

Jo det syns! Testlagret brukar inte ge spök

Tack för svar! Syns typ inte i vissa vinklar men mörkade de lite för analyserande som man är kan man ju inte sluta stirra. Haha :)
  • evve88
    1213 skrev 2017-10-08 16:40:49 följande:

Jag ser ett svagt, testa igen om någon dag, kanske inte är ett spök? :D

Tack för svar, syns knappt i vissa vinklar?? Mörkade de lite... får försöka hålla mig till tisdag. Är fortfarande innan BIM! :p
  • evve88
    1213 skrev 2017-10-08 16:46:07 följande:

Håller tummarna för att det är tydligare på tisdag! :D uppdatera oss om hur det går!

Lovar!! :) när har du BIM? :)
  • evve88
    1213 skrev 2017-10-08 17:01:51 följande:

20-23 oktober :). Slutade med p-piller för 2 månader sen så har inte stenkoll på min menscykel än. Men ska försöka att inte testa mig förens den 23/24 oktober!

Håller tummarna :))
  • evve88

Eftermiddagstestet, lite mörkat men rosa färg.

Är de spök tror ni?
  • evve88
    Milou3 skrev 2017-10-09 17:25:36 följande:

Testlagret ger inga spök! Grattis till graviditeten!

Inte ? Och du ser med? La ju upp ett igår men de syntes knappt, detta kunde jag ju ändå se om än väldigt svagt...
  • evve88
    Horisonten skrev 2017-10-09 17:36:21 följande:

Ne mår så pass dåligt nu. Alltid plussat tidigt innan. Med mina andra 2 vad jag vill minnas. Men de två test jag har med CB är digitala!! Men de ena är CB med veckor och den är också CB digitala som heter early men bara visar digitalt plus eller minus. Hade tänkt köpte PE från början men blev inte så. Har haft turen ich aldrig upplevt spök på CB innan men denna gången ville jag ha röda test så därför köpte jag RFSU. Blir ee inget denna gången eller de dröjer kommer jag köpa PE. Men vilket test skall jag välja imorgon utav de jag har hemma? Hinner inte skaffa något annat test närmsta dagarna.

Om du beställer hem testlagret så kommer dom dagen efter oftast! :) billiga med.. och med röd färg!
  • evve88
    CatjaL skrev 2017-10-18 06:39:43 följande:

Tog ett cb early nu imorse (BIM -2) :D så glad!

Tänkte åka & köpa vanlig cb test & kanske en sån med veckoindokator, tror ni det visar gravid på dom eller ska man vänta till imorn alt. fredag?

Grattis :)) digitala borde visa gravid med :) även om de ger utslag lite senare!
  • evve88
    XAHHA92 skrev 2017-10-18 07:08:09 följande:

Dag 4 med småblödningar och negativt graviditetstest. Lika bra att ge upp hoppet den här månaden också och invänta mens. Så jävla trött på detta. Att som frisk 25 åring inte ens verkar kunna bli gravid....

Grattis till alla er som fått era plus och lycka till alla ni andra som väntar på bim! Jag går nu vidare till novembertråden och försök 19.

Kram till er alla!

Usch vad jobbigt :/ stor kram till dig <3
  • evve88
    Förstabarnet96 skrev 2017-10-20 11:40:54 följande:

Tog ett clearblue imorse , i första anblick ser de supernegagivt ut men vet inte om de är jag som stirrat tills jag inbillat mig men tycker att jag anar ett svagt lodrätt streck.. vad tror ni? Bim 22/10 ..

Vet att clearblue är kända för spök men jag tycker det ser ut ungefär som när jag plussade :)
  • evve88
    Ungmensäker skrev 2017-10-23 06:43:03 följande:

Jag är så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Testade idag bim-3 och fick detta!!!! Kan inte ens fatta det men hade verkligen en känsla att jag var gravid!! Och det stämde så väl!!

Stort Grattis!! :)
Svar på tråden Bim oktober 2017