Bim oktober 2017
Tror jag fått mitt livs första spök?? :p
Kanske inte ens syns på bild...
Jo det syns! Testlagret brukar inte ge spök
Jag ser ett svagt, testa igen om någon dag, kanske inte är ett spök? :D
Håller tummarna för att det är tydligare på tisdag! :D uppdatera oss om hur det går!
20-23 oktober :). Slutade med p-piller för 2 månader sen så har inte stenkoll på min menscykel än. Men ska försöka att inte testa mig förens den 23/24 oktober!
Testlagret ger inga spök! Grattis till graviditeten!
Ne mår så pass dåligt nu. Alltid plussat tidigt innan. Med mina andra 2 vad jag vill minnas. Men de två test jag har med CB är digitala!! Men de ena är CB med veckor och den är också CB digitala som heter early men bara visar digitalt plus eller minus. Hade tänkt köpte PE från början men blev inte så. Har haft turen ich aldrig upplevt spök på CB innan men denna gången ville jag ha röda test så därför köpte jag RFSU. Blir ee inget denna gången eller de dröjer kommer jag köpa PE. Men vilket test skall jag välja imorgon utav de jag har hemma? Hinner inte skaffa något annat test närmsta dagarna.
Tog ett cb early nu imorse (BIM -2) :D så glad!
Tänkte åka & köpa vanlig cb test & kanske en sån med veckoindokator, tror ni det visar gravid på dom eller ska man vänta till imorn alt. fredag?
Dag 4 med småblödningar och negativt graviditetstest. Lika bra att ge upp hoppet den här månaden också och invänta mens. Så jävla trött på detta. Att som frisk 25 åring inte ens verkar kunna bli gravid....
Grattis till alla er som fått era plus och lycka till alla ni andra som väntar på bim! Jag går nu vidare till novembertråden och försök 19.
Kram till er alla!
Tog ett clearblue imorse , i första anblick ser de supernegagivt ut men vet inte om de är jag som stirrat tills jag inbillat mig men tycker att jag anar ett svagt lodrätt streck.. vad tror ni? Bim 22/10 ..
Jag är så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Testade idag bim-3 och fick detta!!!! Kan inte ens fatta det men hade verkligen en känsla att jag var gravid!! Och det stämde så väl!!