Inlägg från: Jasminefjellberg |Visa alla inlägg
  • Jasminefjellberg

Bim oktober 2017

JohannaN2015 skrev 2017-10-04 20:41:41 följande:

Haha men då är vi två köra du!! ;D hoppas vi plussar!!!!

Så bra att jag inte är ensam om det haha!! Ja hoppas hoppas hoppas!! :D
  • Jasminefjellberg
    familjenl skrev 2017-10-04 21:47:07 följande:

Hur många dagar innan BIM börjar ni testa? :) Jag har nog bim på måndag och funderar på att testa på fredag. Vet att det är tidigt men klarar inte av att vänta mer, haha. Hoppas så innerligt!

Detta blir mitt första test nu denna månaden... jag vill egentligen väbta tills bim men kommer inte kunna hålla mig tror jag hehe.... men iaf bim-3 dagar tror jag
  • Jasminefjellberg
    evve88 skrev 2017-10-05 12:44:49 följande:

Har samma, eller liksom lite molvärk..

Okej, jag känner met träningsvärk men bara i nedredelen av magen och har inte gjort något ansträngande ?? Hmmm...
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-05 12:59:58 följande:

Men hur går det för dig?? Har du testat något? :) :)

Jag har inte testat ännu. Alltså jag blir osäker faktiskt.... för när jag slutade med ppiller och hade gått första dagen utan så hade vi sex och sen gick det en dag så hade vi sex igen. Sedan började jag blöda och blödde tills för 4 dagar sedan och nu har vi haft det nästan varje dag.. är lite osäker på just När jag ska testa....?? Men jag tror jag ska vänta och se till mensen som kommer den 24:e om det inte skulle uppkomma massa självklara symtom då :)
  • Jasminefjellberg
    Svea87 skrev 2017-10-05 14:04:55 följande:

Är helt chockad!! Gråter av lycka!! Nu är det bara hoppas att allt går som det ska <3

Grattis!! :)
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-05 15:11:47 följande:

Åh ok! Men om du köper billiga tester från testlagret så kan du minsann testa lite titt som tätt jag borde nog också göra det eftersom jag testar som en galning!!haha.

Tog ett nu på eftermiddagen också!

Ja jag får göra det haha!!

På den bilden du skicka nu så skymtar jag något :)
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-05 15:57:33 följande:

Ja men gör det!! Hahaha.

Ja jag med.. men så svårt att få med på bild, hoppas det tar sig! Vart starkare "svagt" på eftermiddagen!

Håller tummarna för dig då att det kanske visar ännu starkare imorgon med morgonurinen :D
Svar på tråden Bim oktober 2017