Inlägg från: Jasminefjellberg |Visa alla inlägg
  • Jasminefjellberg

Bim oktober 2017

JohannaN2015 skrev 2017-10-05 16:00:17 följande:

Tack fina du!! Det hoppas jag verkligen att det gör!!! :) jag berättar imorgon!

Ja men gör det :D
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-06 11:23:09 följande:

Samma test!

Jag tror inte jag ser något på dessa idag tyvärr :( vad konstigt??
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-06 14:21:08 följande:

Jätte konstigt!!! Ska köpa ett clearblue och ta någon dag.. jätte konstigt!:/

Ja men gör det!!
  • Jasminefjellberg
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-06 20:11:05 följande:
    Vad tråkigt för er! Lycka till till er.. själv är jag bara på första försöket än så länge
  • Jasminefjellberg
    1213 skrev 2017-10-06 20:20:30 följande:

Hej!

Har en fundering som jag gärna skulle vilja få svar på snabbt.

Min sambo och jag hade sex igår. Slutade med p-piller för två månader sen så har inte stenkoll på min menscykel än men bör ha ägglossning snart. Idag fick jag flytningar som jag absolut tror är ägglossning. Ber om ursäkt för mycket information redan nu! Stora klumpar av äggviteflytningar som är sega. Är ganska säker på att det är ägglossning.

Men frågan är då, är det ägglossning just nu eller har den varit? Kan det sexet vi hade igår räcka eller bör vi ha sex idag eller imorgon?

Är intr helt hundra på om det äe ägglossningsflytningar eller före/efter... men om du tror att du har/precis haft ägglossning så tycker jag ni ska ha sex kanske både idag och imon just för att du inte vet vilken av dagarna du har ägglossning. 2dagar före och 2 dagar efter är också bra att ha sex på då det är stor chans att det tar sig :) så go for it! :) lycka till
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-06 23:26:18 följande:

Ja! Ska bli spännande och se!! Vi var ju endå 4 ögon som såg något, och såvitt jag har läst bruksanvisningen så är det positivt oavsett styrka på strecket, annars är

Det blankt! Hoooooppas!!!

Jaha men då var det bara jag.... då får vi joppas att det är något :) :)
  • Jasminefjellberg

Jag har också köpt hem clear blues för att jag har hört dåligt om rfsu.. jag har några dagar kvar innan jag kan testa.... men känner inte direkt några gravidsymton än...

• Jasminefjellberg
    1213 skrev 2017-10-08 19:09:15 följande:

Då håller vi tummarna tillsammans! :D

Känns som om det är en evighet kvar ju!

Jaa verkligen haha :D en lååång väntan..... jag hoppas att jag kanske snart känner några symtom så att jag kan få upp hoppet lite, just nu känns det som att det inte kommer bli något denna gången, men jag håller tummarna med dig :D
Svar på tråden Bim oktober 2017