Bf juni 2018
Fick en liten babyshower nyss! Hon jag överraskade i söndags kom plötsligt hit med sambo, muffins och presenter!!! :D Och öl till min sambo! xD
De tror båda att det blir före bf, då min mage är så långt ner. Den har verkligen sjunkit ned den senaste veckan. Jag vet inte vad jag ska tro. Jobbar två halvdagar till, sen ska jag stressa ned och ligga i soffan och peta mig i naveln (om jag haft någon!) Så hoppas hon håller sig i magen en vecka till åtminstone...
Själv så avtog det onda lagom till att jag gick och la mig igår och ersattes av värsta halsbrännan så jag har varit upp ett antal gånger inatt och spytt. Min mun/läppar ser alldeles svullna ut idag så om man kan se det som ett tecken som jag tidigare läst så är det ju bra. Denna morgon har det blivit en färdknäpp men tror knappast att det leder till något, det var mest för att mannen ville försöka göra lite nytta. XD Så uttråkad och så less och tycker så synd om min familj som har världens tråkigaste mamma och fru som inte orkar och känner för att göra någonting. Sätt igång nu då!