Bf juni 2018
Hej!
Idag säger jag hejdå till denna grupp. Blev missfall idag tyvärr.
Önskar er andra lycka till!
Hej!
Idag säger jag hejdå till denna grupp. Blev missfall idag tyvärr.
Önskar er andra lycka till!
Om det var en nid-blödning skulle jag haft en extremt sen ägglossning isf. Blödningen kom Dag 30 i cykeln och jag har en cykel på 28-29 dgr. Så trodde ju då att mensen kom som det skulle. Testade första gången med ett vanligt cb på BIM + 2 som visade mycket mycket svagt plus.
Har inte hänt något mer oväntat nu iaf, varken rött eller brunt, så nu har jag vågat mig på att boka tid hos BM och ska dit den 27/10, kommer då vara i v. 10 om allt flyter på enligt konstens alla regler.
Såklart att det inte skulle vara såhär lätt att bli gravid . Missfall här... Så säger tack och hej..
Har allvarliga problem med att jag blir hungrig så snabbt, ibland när jag jobbar är vi borta på konferenser och även fast allt man gör då är äter så blir jag ändå hungrig hela tiden.. Sjukt störigt och så vill man ju inte avslöja sig.
Nu har illamåendet börjat komma igång också. Måste koncentrera mig nog för att inte tänka på konsistensen av det jag äter för då tappat jag matlusten.
Hotellfrukost idag, bet I ett bacon och kom fram till hur äckligt det är EGENTLIGEN.... haha. Sen blev det inte mer bacon.
Någon annan som är känslig på det sättet?
Tycker inte testen blir starkare.. börjar bli orolig.
BIM +1 och ganska svaga streck fortfarande :/
Har senast dagarna känts som att en sytråd blivit trädd genom livmoderns övre kant och nu drar någon i sytråden mest hela tiden när jag står, går och ibland sitter. Lite stickande/dragande känsla bara på det stället, men det är inte trevligt. Någon som har koll på vad det beror på/haft lika dant?
I övrigt mår jag faktiskt riktigt bra, v. 13 imorgon och illamåendet har minskat så det inte märks av varken ofta eller mycket (just idag iaf, haha!). Gäller bara att jag äter regelbundet nu så håller det sig bra faktiskt. :) Känner mig inte direkt trött heller, men ganska deppig vilket inte alls är kul. Har känt mig deppig till och från mest hela graviditeten såhär långt faktiskt, men det kan ju ändra sig får jag hoppas. :P
Har också den där sytråden, men den sitter lite åt sidan. :) Jag läste nånstans att det var ligament som sträcks ut, men vet inte om det stämmer. Tror inte det är nåt farligt iaf.
Jag är en dag efter dig, går in i v 13 imorgon. Mitt illamående har också slutat (hade bara pyttelite). Tröttheten är kvar, men har blivit lite bättre, i söndags kväll var jag vaken till kl 23! :) Däremot får jag ofta huvudvärk och ont i magen (vanliga magen alltså, inte livmodern).