Bf juni 2018
Häftigt! :D Verkligen bra jobbat! Skulle det vara möjligt att få reda på din Facebook-sida eller instagram där du säljer?
@petrasyr på instagram
Petra Syr på Facebook. Kika in du
Idag ska jag lägga upp en del av helgens jobb
Häftigt! :D Verkligen bra jobbat! Skulle det vara möjligt att få reda på din Facebook-sida eller instagram där du säljer?
Mysigt med alla rörelser i gruppen
Jag börjar känna lite mer nu, jag har moderkakan fram v 22+3
Jag känner mest några cm under naveln, att han pickar lite eller hur jag ska förklara.
Jag har börjat få väldigt ont under högra bröstet, typ övre revben. Har mest ont på jobbet, sitter mestadels på kontorsstol.
Ngn Annan som känner igen?
Jag har likadant! Blir tokig av att känna smärta var eller varannan dag.. Det känns som att man har varit ute och sprungit och fått håll på sidan. Jätte konstigt att känna det när man inte har tränat eller ansträngt sig. Jag har också ont på höger sida. Har till exempel haft det hela dagen idag på jobbet och känner det även under vila. Ingen aning om vad det beror på. Levern? Gallan?
Fick ett sammanbrott i afton.
10 minuter innan sambons vänner kommer över på middag låser jag in mig på toan och storgrinar.
Arg över att vi ska ha gäster ( när jag egentligen inte orkar ) men mest arg för att jag blivit så "fet" och inte har något att ha på mig som dessutom är skönt.
Magen må väl vara att den är stor, men mina lår känns som äckliga bläckfiskarmar med celluliter och åderbråck!! Varför är alla andra så vackert gravida och inte jag.
Jag ville bara krypa ner i mina mysbyxor och låsa in mig på mitt rum som ett tjurigt barn.
Det gjorde ju inte heller kvällen bättre då allt var kaos med mina barn. De slogs som aldrig förr och 8-åringen fick årets utbrott på sin storebror, vilket resulterade i att han hamnade på sitt rum. Han rev ut alla sina saker och smällde i dörren upprepade gånger.
Jag skämdes så hårt och ville bara att gästerna skulle åka hem så vi fick vara ifred i vårt pinsamma kaos.
Det enda jag tänkte var att de nog tyckte synd om deras kompis (min sambo) som gett sig in i det här kaoset med min knäppa okontrollerade familj.
För deras barn var ju hur lugna och försynta som helst..
Känsla idag.. Jag vill inte vara gravid, jag vill gömma mig under täcket och aldrig mer kliva upp
Stor kram till dig! Hoppas att det känns bättre imorgon. Lovar dig att jag inte heller är vackert gravid. Var fan är denna "glow" folk pratar om??
Äsch, vilken tokig kväll det verkar ha blivit! Dina barn kanske kände av ditt humör och det smittade av sig? Du är helt säkert jättefin, alla vi gravida är jättefina. Vi har fantastiska kroppar som producerar små mirakel.
Vad duktig du är som orkar ha gäster när du dessutom har barn! Jag hade satt upp en inte alltför omfattande att göra lista idag och hann bara halva, sen blev jag trött och hamnade i soffan. Och jag har inga barn än!
Haft en bättre dag idag.
Inte alla som är gravid i v 26 som kan göra skidres med skotern
Kanske dumdristigt av mig att leka på så, men lite roligt måste man få ha ibland.
Har ni förresten märkt om bebis reagerar på plötsliga ljud??
Haha ja mitt hår och naglar växer som ogräs. Men som du säger i övrigt är de fasen inget glow här inte: :p
Äter inget extra än heller. Haft bra värde hittills. V 27+3
Känner mig rätt lugn med mitt 4:e barn på väg.
Vad man inte vill vara utan på förlossningen är.
Enkla kläder, både till barnet och en själv. Det ska vara lätt att klä den lille när den kommer ut.
Något ombonat till bebisens "säng" på BB. Tänk på att den legat trångt i magen. Den vill ha det trångt.
NAPP NAPP NAPP!! Även om de på BB säger att man inte ska introducera napp direkt så önskade jag att jag inte lyssnat på dom i början.
iPad, för dötid som med all säkerhet blir!
Egen kudde!! Kuddarna prasslar som tusan på sjukhusen.
Något gott att äta, tugga på och dricka.
Med första var det dessutom en hysteri kring amningen så snart han kom ut. Han hade svårt att få tag i bröstvårtan så alla (kändes som ALLA) var och slet i mina nipples för att få honom att suga. De t.om. mjölkade ur några droppar råmjölk och talade om hur viktiga dessa droppar var.. Min pojk grät av hunger.. Fick tillslut ge honom ersättning med "kopp" för att de inte ville förstöra hans sugförnåga!
Väl hemma och 3 dagar senare såg mina tuttar ut som Betty Boops och inte förrän då rann mjölken till.
Väldigt tråkigt att jag inte fått information om det
Tips. Lyssna till er själva och er egen magkänsla!