Kia82 skrev 2018-05-04 20:17:04 följande:
Det beror säkert på att det än finns gott om tid för bebisen att snurra runt om den skulle vilja det så det finns säkert dom som anser att det är onödigt att kolla position.
Idag kände jag hur min lille liksom gled ner mer i bäckenet, kändes helskumt men tydligen så gav städningen något mer än ett rent hem. Min foglossning är skum, den kommer och går hela tiden, den ena dagen är inte den andra lik.
Jo, det sa hon också, och jag vet ju att hon kan snurra ännu, men det var mer för att det är kul att veta.
Ojdå, vad läskigt att känna det! :)
Jaså, ja det låter lite märkligt. Jag har knappt känt av något alls, förrän för fyra dagar sen. Var nästan så jag trodde jag skulle slippa denna gång. Nu kan jag inte ta några större steg och definitivt inte springa efter bussen längre (provade igår).
På tal om något helt annat. Jag åker buss dagligen till och från jobbet, och numera vill jag helst sitta ner eftersom bussarna kör som dårar och balansen inte är vad den borde vara. Tyvärr har jag insett att folkvett inte existerar längre. Både igår och idag har jag fått stå i bussen, nära på ramlat två gånger när bussen tvärnitat, men har någon erbjudit mig sin plats? Inte ens när någon gått av bussen och en plats blivit ledig har jag fått den. Är det orimligt att förvänta sig att folk ska tänka på sånt idag? Hur upplever ni andra det? Bör tilläggas att jag haft öppen jacka och kläder som framhäver magen tydligt.