• Bara mig

Sexchatta

Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

Du gör precis som du vill, du är ju fri att göra det. Själv chattar jag med några stycken och tycker att det är både kul att kåta upp och bli kåt när man skickar bilder till varandra
  • Bara mig
    Anonym (Herr solsken) skrev 2018-04-16 16:24:50 följande:

du råkar inte vara intresserad av att chatta med fler?

Är man väl alltid om tillfälle ges...0
  • Bara mig
    Anonym (Herr solsken) skrev 2018-04-16 17:01:56 följande:

Får man skriva till dig på kik/snap?

Om du är tjej ja.
  • Bara mig
    Anonym (Kvinna48) skrev 2018-04-16 16:56:38 följande:

Jag sextar massor, framför allt med yngre män. Var skeptisk i början men upptäckte att det kan vara väldigt upphetsande. Det känns bra att inte vara helt passé vid min ålder. Man måste vara lite försiktig bara. Inga ansiktsbilder, ifall de skulle hamna på avvägar.

Visst är det härligt att sexta med okända. Älskar när upphetsningen kommer och man blir kåt. Du sextar inte med äldre män?
  • Bara mig
    Anonym (t20) skrev 2018-04-20 18:03:29 följande:

Bland det bästa som finns!

I början tyckte jag det kändes fel... Men nu, ett tag senare, så känns det hur bra som helst! Jag har bara sextat med text, inte bilder. Funderar på att göra det, men det känns inte rätt ännu... Kanske i framtiden

/ Tjej, 20

Har också sextat med text fram till nu och vi började att skicka bilder till varandra och då blev det ännu trevligare och mer upphetsande så jag kan rekommendera dig till det.
  • Bara mig

Älskar att sexchatta med tjejer i alla åldrar. Finns inget härligare än att göra dem kåta och våta.

• Bara mig
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:39:44 följande:

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

Är väl inget fel på kik...... Funkar alldeles utmärkt och jag har fått många kk genom den.
  • Bara mig
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:48:53 följande:

Ja, kik verkar populärt men jag vill inte använda appar för sexchatt. Utan hemsidor (integritet).

Du är ju anonym på kik så länge du väljer att vara det
Svar på tråden Sexchatta