• Anonym (En tjej)

Sexchatta

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

• Svar på tråden Sexchatta
  • Hasse99

Trivs du med det och det är ok i ditt huvud så fortsätt

• Anonym (@)

Du gör inget fel! Sex är naturligt! Njut av det du gillar!

• smeden75
    Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

Du är singel.. Du gör precis vad du vill.. Det är väl inget farligt att sexchatta.. Är ju kul att utforska sex i alla dess former =)
  • Anonym (Herr solsken)

Hej, jag är kille (så ber om ursäkt om du endast sökte tjejers svar), men jag uppfattar det inte som billigt. Jag gillar att sexchatta då jag dels får bekräftelse och får ge bekräftelse samtidigt som jag blir och gör personen upphetsad. Det jag upplever svårt dock är att hitta människor som är öppna och intresserade av att sexchatta. Får ofta känslan att det är något tabu och inget som "man riktigt gör". 

Men personligen gillar jag när tjejer vill sexta, det svåra är bara att hitta någon som vill!

• Bara mig
    Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Du gör precis som du vill, du är ju fri att göra det. Själv chattar jag med några stycken och tycker att det är både kul att kåta upp och bli kåt när man skickar bilder till varandra
  • Anonym (Herr solsken)
    Bara mig skrev 2018-04-16 16:22:20 följande:

Du gör precis som du vill, du är ju fri att göra det. Själv chattar jag med några stycken och tycker att det är både kul att kåta upp och bli kåt när man skickar bilder till varandra

du råkar inte vara intresserad av att chatta med fler?
  • Bara mig
    Anonym (Herr solsken) skrev 2018-04-16 16:24:50 följande:

du råkar inte vara intresserad av att chatta med fler?

Är man väl alltid om tillfälle ges...0
  • Anonym (Kvinna48)

Jag sextar massor, framför allt med yngre män. Var skeptisk i början men upptäckte att det kan vara väldigt upphetsande. Det känns bra att inte vara helt passé vid min ålder. Man måste vara lite försiktig bara. Inga ansiktsbilder, ifall de skulle hamna på avvägar.

• Anonym (Herr solsken)
    Bara mig skrev 2018-04-16 16:25:35 följande:
    Är man väl alltid om tillfälle ges...0
    Får man skriva till dig på kik/snap?
Svar på tråden Sexchatta