Inlägg från: Anonym (Kvinna48) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna48)

Sexchatta

Jag sextar massor, framför allt med yngre män. Var skeptisk i början men upptäckte att det kan vara väldigt upphetsande. Det känns bra att inte vara helt passé vid min ålder. Man måste vara lite försiktig bara. Inga ansiktsbilder, ifall de skulle hamna på avvägar.

• Anonym (Kvinna48)

Oj, många frågor till mig :)

Jag har inte sextat med äldre män, nej. Har svårt att hitta attraktiva män i min egen ålder och när jag chattar med någon kommer det aldrig på tal. Vet heller inte hur jag skulle reagera om det gjorde det. Skulle troligen tycka det var opassande och sliskigt. Dubbelmoral, jag vet...

De yngre män jag får kontakt med på dejtingsidor är kring 30. Men jag är lite försiktig med bilder med män jag inte träffat. När man väl haft sex blir det en extra krydda. Min yngste älskare är 20+ och vi skickar både vågade bilder och bygger fantasier mellan träffarna. När vi ses blir sexet fantastiskt.

Tack för erbjudandet ni som vill ha kontakt, men jag föredrar att använda min vanliga kanal. Kanske ses vi på nån dejtingsida en dag. ;)

Svar på tråden Sexchatta