Inlägg från: Cunnilingus18 |Visa alla inlägg
  • Cunnilingus18

Sexchatta

Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

Klart det inte är billigt. Detta är tankar bara tjejer tutar i varandra. Dumheter och bidrar bara till gamla förlegade normer som säger att fina tjejer bör hålla på sig. Njut av livet och din sexusliet så länge du själv tycker om och njuter av det :)
  • Cunnilingus18
    Anonym (t20) skrev 2018-04-20 18:03:29 följande:

Bland det bästa som finns!

I början tyckte jag det kändes fel... Men nu, ett tag senare, så känns det hur bra som helst! Jag har bara sextat med text, inte bilder. Funderar på att göra det, men det känns inte rätt ännu... Kanske i framtiden

/ Tjej, 20

Ja sexchatt kan ju vara väldigt spännande och kan ibland vara nästan mer upphetsande än att träffas irl. Och visst bilder är verkligen inget måste heller :)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:39:44 följande:

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

Varför funkar inte kik? Är ju bara jobbigt som tjej på en offentlig chatt. Då det är ungefär 20 killar på 1 tjej på sådana forum ;) Men tror k6 har en sådan funktion?
Svar på tråden Sexchatta