Inlägg från: theswede91 |Visa alla inlägg
  • theswede91

Sexchatta

Sexchatt är hur trevligt som helst och är ju hur riktigt spännande och sexigt! Visst har man träffat en och annan runknisse som låtsas vara tjej, men överlag mest positiv erfarenhet! Det är enormt upphetsande att bygga upp spänningen i en sexchatt och bara vänta på nästa meddelande eller svar!! :)

Skicka gärna PM eller så om någon är intresserad förresten? Kvinna ung som gammal funkar för mig!

• theswede91
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:39:44 följande:

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

Var medlem på bodycontact innan också, men tog bort det pga av alla fejkprofiler! Men hittade även mina guldkorn där och hade en hel del trevliga stunder över både snapchat och Kik, båda apparna har ju funktionär där man t.ex. kan skicka bilder som försvinner efter en viss tid! Men ja du får gärna skriva ett PM om du vill så, kan vi försöka hitta en bra sida tillsammans?
Svar på tråden Sexchatta