Sexchatta
Jag pratar gärna om sex och sexuella situationer, erfarenheter osv. Däremot rollspel och cybersex tycker jag är helt överskattat.
Jag pratar gärna om sex och sexuella situationer, erfarenheter osv. Däremot rollspel och cybersex tycker jag är helt överskattat.
Jag (kvinna) älskar att sexchatta med någon jag redan har en relation alternativt långt gången flirt med.
Däremot ser jag inte tjusningen i att göra det med någon jag inte har för avsikt att träffa.
Är lite nyfiken ; ni som gillar att sexchatta med folk ni vet med er att ni aldrig kommer att träffa, låtsas ni i stunden att ni ska komma att träffas och göra verklighet av delade fantasier eller räcker det med själva chattandet för att ni ska vara nöjda?
Intressant, tack för ditt svar!
Byter ni ansiktsbilder eller "räcker det" med valda kroppsdelar? Tänker att ansiktsbilder kan vara lite riskabelt om man inte alls vet vem personen är men samtidigt, en bild på någons intimdelar när man inte vet hur resten ser ut känns kanske inte sådär superspännande heller?
Du skulle behöva lära många män vad som är upphetsande! O INTE..
Att det första man ser efter hej är en bild på könet. Det går bort helt.
Däremot jag som tycker händer o överarmar är väldigt upphetsande blir ju mer intressad o vill veta mera. Om d kommer en sådan bild. När man skriver.