• Nube

Vi som har plussat efter IVF hösten 2017

Tänkte att det vore roligt att följas åt under graviditeten med andra som också gjort IVF.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-28 11:37
    BF 2018 <3

Ijo, 3/5

Hoppfullhet, 10/5

Mm79, 24/5

EimearX, 27/5

Senua, 28/5

Milli07, 1/6

Pigan86, 1/6

Andromedae, 2/6

Nube, 4/6

Galadriel80, 6/6

Anki7, 11/6

Emsoff, 21/6

Kattnos, 16/7

Hey.orange, 21/7

Pigall, 30/7

Jeenniie83, 2/8

Waldesten16, 13/8

BettyBoop81, 16/8

Solen2, 20/8

Znickers 21/8

• Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
  • Nube
    Elise39 skrev 2017-10-24 21:18:45 följande:

Jag mår bra. Har så mycket på jobbet och efter så jag glömmer emellanåt att jag är gravid. Måste nog sakta ner tempot lite. Hur mår du? Hur känns det inför imorgon? Jag gjorde ju VUL förra veckan men är ändå lika nervös inför morgondagen. Måste erkänna att jag är trött på att ligga i gynstolen. Speciellt när det pratas på med alla instrument i :) herregud vad man får genomlida.

Det känns nervöst inför imorgon. Jag vill ju veta och samtidigt inte.. om det blir negativt besked är jag orolig inför smärtan (hade så ont sist) och hur jag mentalt ska orka vidare. Jag är trött på allt väntande och att livet är på paus på något sätt. Annars mår jag också bra.. lite trött och lite illamående men tycker att jag mår för bra för att vara gravid.

Håller tummarna för dig imorgon! :)
  • Hoppfullhet
    Nube skrev 2017-10-24 22:23:28 följande:

Det känns nervöst inför imorgon. Jag vill ju veta och samtidigt inte.. om det blir negativt besked är jag orolig inför smärtan (hade så ont sist) och hur jag mentalt ska orka vidare. Jag är trött på allt väntande och att livet är på paus på något sätt. Annars mår jag också bra.. lite trött och lite illamående men tycker att jag mår för bra för att vara gravid.

Vill bara inflika med att när jag väntade min flicka hade jag typ inga symtom alls, mkt trötthet bara. Lite ömma bröst till o från men de kom först v 12 o fram kanske. Denna gången hade jag lite mer spända bröst tidigt, även lite illamående.. som allt försvann nästan i v 7-8 ca.. efter ngn vecka kom de lite mer bröstömmande o illamående bara för att försvinna igen mer el mindre. Trötthet är väl de som hållt sig mest konstant. Men förstår hur du menar, man önskar en bekräftelse på att man är gravid. Ville iaf bara säga hur de varit/är för mig o att de är så olika. Lycka till imorgon :)
  • Nube
    Hoppfullhet skrev 2017-10-24 22:40:30 följande:

Vill bara inflika med att när jag väntade min flicka hade jag typ inga symtom alls, mkt trötthet bara. Lite ömma bröst till o från men de kom först v 12 o fram kanske. Denna gången hade jag lite mer spända bröst tidigt, även lite illamående.. som allt försvann nästan i v 7-8 ca.. efter ngn vecka kom de lite mer bröstömmande o illamående bara för att försvinna igen mer el mindre. Trötthet är väl de som hållt sig mest konstant. Men förstår hur du menar, man önskar en bekräftelse på att man är gravid. Ville iaf bara säga hur de varit/är för mig o att de är så olika. Lycka till imorgon :)

Tack att du berättade! Jag hoppas verkligen att samma gäller för mig :)
  • Elise39
    Nube skrev 2017-10-24 22:23:28 följande:

Jag förstår precis hur du känner. Lycka till Nube!!!
  • Elise39

Hej!

Har varit på VUL och lillen växer som den ska. 8+2 idag. Så lättad..

• Nube

Vi har också varit på VUL nu som visade en liten levande bebis som motsvarar veckorna. Jag är så tacksam nu! Tack för stödet tjejerna :)

• Nube
    Elise39 skrev 2017-10-25 12:02:46 följande:

Hej!

Vad fint! Grattis!
  • vinterbebis12
    Elise39 skrev 2017-10-25 12:02:46 följande:

Hej!

Underbart, grattis!
  • vinterbebis12
    Nube skrev 2017-10-25 13:17:02 följande:

Vi har också varit på VUL nu som visade en liten levande bebis som motsvarar veckorna. Jag är så tacksam nu! Tack för stödet tjejerna :)

Fantastiskt, grattis!
  • Nube
    vinterbebis12 skrev 2017-10-25 13:59:19 följande:

Fantastiskt, grattis!

Tack :) :)
Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017