Elise39 skrev 2017-10-25 22:15:14 följande:
Så skönt att allt gick bra idag :) underbart!!!! Jag hade inskrivning på mvc idag och har bokat tider till RUL. KUB och ev NIPT. Jätte gullig barnmorska. Börjar fundera om jag ska börja berätta snart?!
Titikaka skrev 2017-10-25 23:38:27 följande:
Vad härligt tjejer! Jag har varit på UL med :) vilken känsla när jag såg lilla bebisen röra sig och vinka, gråt och skratt kommit samtidigt :)
Ska göra några tester nästa vecka och KUB 13e november :)
Fortfarande känner mig dåligt. Är sjukskriven nu, för att kan inte gjora nåt arbete :(
Ska till gravidyoga imorgon, tänkte börja röra mig lite, kanske hjälper må bättre.
Härligt Elise, ett steg framåt!
@Titikaka, tråkigt att du är dålig fortfarande. Hoppas det blir bättre snart.
Var på inskrivning idag också, fått bokat Kub och RUL och blodprover... Vi har också KUB 13/11. Tänkte vänta tills man får resultat från KUB, sen OM allt är ok, då ska vi berätta till alla :) Men än så länge känns det fortfarande overkligt att det blir något barn... kanske om jag mått illa så skulle det varit påtagligare, vet inte.
Sade till barnmorskan att jag var ganska skeptisk till KUB och hon håll väl med mig, att det är bara sannolighetssiffror och att oftast föds barn friska trots att det var lite dåliga siffror på KUB. Så ja, försöka att inte oroa sig i förväg :p inte så lätt.