• Anonym (Hannah)

Fel hål av misstag?

Hej, jag dejtar en kille ganska seriöst sedan en liten tid tillbaka och i helgen hade vi sex med varandra för första gången. Vi var hemma hos mig och slappade framför tv:n och efter att ha hånglat en stund så gick vi in i sovrummet. Det var på mitt initiativ kan jag även tillägga, det kändes rätt att ta steget till sex just då även om jag annars brukar vänta lite med den biten.

Han gick ned på mig utan att jag bad om det men han gjorde det bra. Även om jag inte fick orgasm av det (brukar jag inte få av bara tungan) så var det gudomligt skönt faktiskt. Men sedan hände nånting som gör mig osäker och förvirrad. Och lite ledsen också på samma gång.. När han ska föra in den så känner jag att den närmar sig fel hål på mig. Jag tror först att den hamnat fel för det kan ju bli så för killar men han trycker sakta in den i baken på mig :(

Gjorde jätteont men jag blev liksom bara stel och fick inte fram ett ord. Det höll inte på jättelänge och efter en stund blev det skönt även för mig men efteråt kändes det konstigt och jag kände mig ledsen.

Gjorde han såhär med flit tror ni? Eller hittade han bara fel?

• Svar på tråden Fel hål av misstag?
  • Anonym (ha ha!)
    Anonym (.) skrev 2017-10-12 12:02:16 följande:

Emellanåt kan man komma i fel hål om man ligger i konstig vinkel, men man märker det ju ganska snabbt (och tjejen brukar reagera....). Sen hur lätt den kommer in i tvåan beror ju brutalt mycket på hur grov han är. Är kuken inte så grov så glider den faktiskt in ganska lätt om man håller sig avslappnad.

Jag tror inte att han satte på dig i tvåan direkt utan förvarning fösta gången ni hade sex, det var nog bara en miss trots allt är det typ 3cm mellan hålen.

Vilken charmerande kille! Trycker in den i prutten utan förvarning på första dejten! ha ha ha! Vilken tjej sen! Om inte hans penis var lika smal som ett lillfinger så måste det väl ha gjort ooooont? Åtminstone i början?

• mek1965

Inget misstag jag är själv börja med backen först sedan tar jag mig fram jag är säker att han gilla det lika mycket som mig man måste utnyttja sex med allt men han borde fråga tycker jag

• Anonym (.)
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 12:13:43 följande:

Vilken charmerande kille! Trycker in den i prutten utan förvarning på första dejten! ha ha ha! Vilken tjej sen! Om inte hans penis var lika smal som ett lillfinger så måste det väl ha gjort ooooont? Åtminstone i början?

Jag är en bisexuell kille, så jag vet ju hur det är att både ta emot o sätta på i tvåan. Jag har inget direkt minne av att min debut var smärtsam, men å andra sidan så var det ju både glidmedel och andra förberedelser, inte bara pang på, så det är ju inte riktigt jämförbart med ts.

Nu är jag ju rätt van, så med lite glid på så kan jag ta emot en mindre kuk (klart grövre än ett finger, men kanske något under medel) helt utan varken förberedelser eller smärta. Däremot behöver jag förberedelser om vi pratar riktigt grov kuk, för att det inte ska göra ont.

Det låter som vi har olika upplevelser av analsex. Jag gissar mig till att du inte tycker det är nån höjdare...
  • Anonym (ha ha!)
    Anonym (.) skrev 2017-10-12 13:09:19 följande:
    Jag är en bisexuell kille, så jag vet ju hur det är att både ta emot o sätta på i tvåan. Jag har inget direkt minne av att min debut var smärtsam, men å andra sidan så var det ju både glidmedel och andra förberedelser, inte bara pang på, så det är ju inte riktigt jämförbart med ts.

Nu är jag ju rätt van, så med lite glid på så kan jag ta emot en mindre kuk (klart grövre än ett finger, men kanske något under medel) helt utan varken förberedelser eller smärta. Däremot behöver jag förberedelser om vi pratar riktigt grov kuk, för att det inte ska göra ont.

Det låter som vi har olika upplevelser av analsex. Jag gissar mig till att du inte tycker det är nån höjdare...
    Nja, nu handlar ju inte tråden om mig men för att svara på din fråga.
    Jag har haft det med min fru några gånger, efter en del tjat från min sida måste erkännas. Då efter mycket uppmjukning med analplugg och mycket glidmedel och t om bedövningsspray..
    Gillade jag det? Nja.. sådär... Fittan är skönare på alla sätt enligt mig. Ett jäkla bökande bara när det vankas analsex!

Jag är iofs ganska grov, över 14 cm runt om så det är kanske därför det inte går så bra? Jag har aldrig testat på nån annan tjej ( eller kille) Skrattande
  • Anonym (.)
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 13:35:41 följande:

Nja, nu handlar ju inte tråden om mig men för att svara på din fråga.

Jag har haft det med min fru några gånger, efter en del tjat från min sida måste erkännas. Då efter mycket uppmjukning med analplugg och mycket glidmedel och t om bedövningsspray..

Gillade jag det? Nja.. sådär... Fittan är skönare på alla sätt enligt mig. Ett jäkla bökande bara när det vankas analsex!

Jag är iofs ganska grov, över 14 cm runt om så det är kanske därför det inte går så bra? Jag har aldrig testat på nån annan tjej ( eller kille)

Ja grovleken är väldigt avgörande och många tjejer säger ju nej till analsex om kuken är för grov, men din frus inställning är väl lika viktig och hon verkar ju inte direkt gilla det, och då blir ju det en rätt kass upplevelse för er båda.

Men som sagt, vi har olika upplevelser av analsex, jag gillar det väldigt mycket (både ge o ta, även med grova kukar). Skulle inte säga att det är bättre eller sämre än fittan, det är annorlunda, och ger en härlig variation på sexlivet.
  • Anonym (J)
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 12:13:43 följande:

TS skrev ju att det gjorde jätteont.

Eller vad menar du med din sista kommentar?
  • Anonym (ha ha!)
    Anonym (J) skrev 2017-10-12 13:54:00 följande:
    TS skrev ju att det gjorde jätteont.

Eller vad menar du med din sista kommentar?
    Jag menade naturligtvis att en normal människa skulle sagt - STOPP FÖR I HELVETE!!! DU GÖR MIG ILLA!!!
  • Anonym (???)
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 13:59:25 följande:
    Jag menade naturligtvis att en normal människa skulle sagt - STOPP FÖR I HELVETE!!! DU GÖR MIG ILLA!!!
    Exakt!!!
  • Pretorian IV

Låter väldigt märkligt. Att kuken kan halka ur och tryckas in i analen vid lite intensivare sex har jag varit med om en gång, men att man skulle sikta fel vid själva inträngandet känns inte speciellt troligt.

Tycker TS ska ta upp det med honom och fråga om han alltid kör analt direkt utan att fråga första gången han ska ha sex med någon.

• Bjoer
    Anonym (???) skrev 2017-10-12 13:32:34 följande:
    Och trots det blir hon så chockad att hon ligger kvar och är stel. Tills hon tycker det är ok. Nej, jag köper inte det. hon säger ju dessutom att det gjorde ont i början. Köper inte det heller. Om det gör ont säger man nej. Det säger ju sig självt. Framförallt om han var så pass försiktig som han var. Fanns ju all tid i världen att säga ifrån och att dra sig ur, så att säga. Nix pix. Tror inte på TS historia alls.
    Det är såhär våldtäktsmän går fria och varför vi behöver samtyckeslag när det gäller sex. Grattis till victimblaming!
Svar på tråden Fel hål av misstag?