Inlägg från: Anonym (Gravid?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gravid?)

Kanske gravid, någon annan i samma sits?

Jag kanske också är gravid... min mens är två dagar sen. Gjorde två RFSU´s graviditetstest nu på kvällen, och visst visar de väl positivt? Bifogar en bild. Har fjärilar överallt i magen, jag vet inte vad jag ska tro. Ska åka till apoteket imorgon och köpa ett test till och testa igen. Jag har bara varit tillsammans med min pojkvän i tre månader, så detta var inte särskilt planerat.

• Anonym (Gravid?)

Tror ni det? Jag tycker också det ser så ut, men jag vågar inte riktigt tro det ändå. Både jag och min pojkvän är över 30 och har inga barn sen förut, så det är välkommet även om det egentligen var oplanerat. Det enda negativa är att jag önskar jag hunnit vara tillsammans med pojkvännen lite längre innan vi skaffar barn, men ödet ville väl annorlunda kanske.

Tack Mamma111005, hoppas du får svar på vad som händer i din kropp snart.

• Anonym (Gravid?)

Ni hade så rätt allihop, gjorde ett test idag också, och det plussade direkt. Tack så mycket för alla stöttande ord, nu känns det betydligt bättre trots att det inte var planerat. Är riktigt glad Glad Nu ska jag ringa pojkvännen och berätta nyhetenFörvånad 

Svar på tråden Kanske gravid, någon annan i samma sits?