Inlägg från: fruSolsken |Visa alla inlägg
  • fruSolsken

Bf juli 2018

Hej allihopa och grattis till alla plus!!

Jag hoppar gärna in här jag med, plussade idag. Tror knappt det är sant! Var "bara" tredje försöket för oss, men jag är lite allt eller inget som person, haha, så det kändes som att det var kört efter första försöket hehe.. Men nu så! Blir 2 barnet, har en sprallig pojke på snart 2 år ;)

Jag har haft väldigt oregelbunden cykel de senaste måmaderna, men borde vara i v 3+4 ca. Bf enligt app 9 juli :)

• fruSolsken
    ElinFolke skrev 2017-10-28 11:01:42 följande:

Hej! Jag är helt skakis. Plussade precis på sticka och är helt .. glad men också nervös!! Bf 8/7 -18 om allt går som det ska. Iiiihhhh

Då ligger vi väldigt lika :) jag plussade också igår och jar bf 9 juli. Visst är man skakis haha! Jag känner mig fortfarande alldeles darrig när jag tänker på det.

Har ni några barn sedan tidigare eller är det ert första? :)
  • fruSolsken
    ElinFolke skrev 2017-10-29 15:57:31 följande:

Åh vad spännande :) Grattis! Ja skitskakis haha. Pendlar mellan glädje och ångest nästan. Trodde verkligen inte det skulle ta sig såpass fort som det gjorde men som tur är har man ju 8 mån på sig för mental förberedelse????.

Det är vårt första, så det är många tankar. För er då?

Åh så spännande med första! Detta blir vårt andra. Jag kommer ihåg jättetydligt allt jag kände med första, alla känslor och allt- det är verkligen något speciellt :) Dock känner jag mig mer glad och förväntansfull denna gång, som att jag kommer njuta av denna graviditet så mycket mer än förra, då levde jag nog i konstant chock i 8 månader hahaha..!
Svar på tråden Bf juli 2018