Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Jag är så säker på att jag är gravid av olika anledningar och tog test igår fast det är förtidigt och var negativt. När har du bf?
Jag plussade i förrgår, blir barn nr 2????
Jaha, emojis gick inte.. Är 25 (snart 26) år gammal och inte 47 som det tydligen står i min beskrivning.. :)
Grattis!
Jag är i vecka 6. Mitt första! :)
Jag räknade fel först. BF juni 2018 :). Är i vecka 5 nu.
Vad roligt hörni!
Jag är också 26 :)
Hur går det för er? Några symtom?
Jag är också 26 inte 47!
Har flera stycken symtom som inte alls kändes av vid första graviditeten. Illamående, hungrig, metallsmak i munnen, spänningar i brösten, värk i nedre delen av magen och allmän känsla i kroppen att den inte är som den brukar. Med första märkte jag ingenting alls förrän i vecka 15 då magen började synas lite
Hej,
Jag har egentligen bf den 30/6, men vill gärna vara med i den här gruppen också eftersom jag troligtvis kommer föda i juli.
Väntar mitt första barn tillsammans med min fru och är bara i vecka 3+5 ännu. Vi plussade på bim -6 och tog idag (bim -2) ett till test och nu var strecket starkt och blått. Lika delar glädje som oro känner jag eftersom det är så tidigt.
I min mage känns det som det händer 1000 grejer, mina äggledare och äggstockar molar och sliter och hugger om vartannat hela tiden och jag är väldigt uppblåst på kvällarna - redan. Trodde aldrig att det kunde komma så starka symptom så tidigt.
Kul det ska bli att följa alla!
Heej! Jag plussade igår på BIM-4 med eftermiddagsurin! Helt galet! Det blir barn nr 2 och jag är nu alltså i vecka 3+4 :)
Jag är i vecka 13 med första barnet och har kub testet nu på måndag vi är beräknad 2018-05-03
Hej! Jag hoppar på här ???? Jag plussade förra onsdagen (12/10) och är enligt naturalcycles i vecka 5+4 och appen preglife säger 8 (7+3), antar att NC räknar från befruktningen och preglife sista mensens första dag, eller?? Någon som vet? :) beräknad bf enligt apparna är 20/6 ?