• Snelson

Bf juli 2018

Hej jag hoppar in här jag med! Plussade igår på BIM+1. Bf runt 3 Juli (har lite oregelbunden cykel). Tredje graviditeten men andra barnet. Fick en missed ab i v 14 i juli iår.

• Snelson

Jag har lite molvärk men annarsninga symtom alls. Har endometrios så han molvärk var och varannan dag annars också så kanske inte ens beror på graviditeten :)

• Snelson
    Iowhannah skrev 2017-10-31 09:27:47 följande:

Ja, vi började försöka efter första mensen (i augusti) och på tredje försöket tog det sig. Gick in i vecka 5 i dag så jag plussade tidigt den här gången.

Förra gången fick jag MA i v 6 men märkte inget förrän v 11. Kändes så där :/

Beklagar din MA! Jag hade också ett i slutet av juli i år. Fostret hade dött i v 8+0 men jag började inte blöda förrän v 12+6. Tog 3 mån och nu blev jag gravid igen så håller nu tummarna!

Jag har en dotter på 1 1/2 år som hållt mig uppe under den här tiden.
  • Snelson
    Malni skrev 2017-10-26 11:09:41 följande:

Grattis!!

Jag har också endo.. känner också lite molvärk i mina äggstockar ibland, har cysta på båda.. känns lite läskigt..

Har du vetat länge att du har endo?

Kram <3

Tack ???? Grattis till dig med!

Jag har vetat om min endo sedan 2011, då var jag 23 och gjorde en titthålsoperation. Jag tror inte jag har några cystor men har gått obehandlad nu ett tag då vi försökt bli gravida... lyckades ni bli gravida utan hjälp också? :)
  • Snelson
    smulan5 skrev 2017-10-30 06:48:51 följande:

Hej o grattis till alla plus. Testade positivt i fredags på bim +1 o är beräknad till 5/7 än så länge. Fick missfall i v 10 för ganska precis ett år sedan så det har tagit lång tid att få till denna graviditet och jag är livrädd att det ska bli ett till missfall. Har 2 barn sedan tidigare på 9 o 11 år som redan fått veta att det kanske kommer ett till syskon. Sist berättade vi 3 dagar innan vi fick missfall o visst blev de lite ledsna men de önskade ändå få veta på en gång om de skulle få ett syskon. Resten av familjen får vänta till julafton...om jag kan hålla mig .

Såg bland tidigare inlägg att det finns en Facebook grupp för juni -18, ingen som är intresserad av att ha en (hemlig) för juli -18?

Grattis! Håller alla tummarna för er nu då.

Jag är gärna med i en hemlig facebookgrupp :)
Svar på tråden Bf juli 2018