Inlägg från: Erica1985 |Visa alla inlägg
  • Erica1985

Bf juli 2018

Plussade precis!!! Helt överlycklig och livrädd! Efter ett MA i slutet av augusti i v 13 så vet jag inte ens om jag vågar  vara glad eller inte. Är överlyckling att min lille kille ska få ett syskon och livrädd att händelsen under sommaren ska upprepas igen. 
    Ser att det är fler som haft MF/MA här hur känner/tänker ni?

• Erica1985
    sandraa91 skrev 2017-10-31 13:48:45 följande:
    För mig var det exakt samma sak. Kroppen stötte inte ut fostret och fick även jag ta Cytotec. Det mest hemska jag varit med om någonsin. Jag förstår din smärta...Hur känner du nu då?  
    Har också gått igenom samma sak, cytotec  behandlingen var verkligen hemsk. Önskar ingen den smärtan
  • Erica1985
    Iowhannah skrev 2017-11-02 13:43:35 följande:
    Jag känner lite likadant. Jag har fler symptom än förra gången, vilket känns betryggande, men samtidigt finns minnena kvar. Jag var sjukskriven en vecka efter mitt MA och fick kuratorkontakt via gyn, så det är bearbetat ordentligt, men ett VUL i typ v 7 skulle kännas bra. Mitt MA skedde i v 6 nämligen (upptäcktes i v 11).

Hur gammal är sonen? Vi har en liten tvåårig gosse här hemma, jag hoppas verkligen att han får syskon den här gången :)
    Jag var också sjukskriven en vecka efter mitt MA, fick ingen kurator kontakt alls, konstogt då jag i juli avslutade en sjukskrivning för förlossningsdepersion.  Mitt MA skedde i v 9 och upptäcktes i v 13. 

Sonen blir två i december. Vet hur det känns hoppas verkligen att det blir syskon denna gången. Hade bekymmer under sonens gravidtet och var sjukskriven från v 24 och sonen föddes i v 35 så hoppas på en "lättare" graviditet denna gången
  • Erica1985

Är lite nojig känner absolut inget, visst är jag trött lite molvärk men kan lia väl vara mensen som är på g. Kommer nog inte vara lugn förren jag fått se pricken och när jag passerat v 13, den veckan vi fick veta om MA i. 

Svar på tråden Bf juli 2018