Bf juli 2018
Hej, får jag vara med här? :)
Plussade i förrgår :)
Första barnet om allt går bra :)
Beräknad till 7/7 enligt mina appar :P
Hej, får jag vara med här? :)
Plussade i förrgår :)
Första barnet om allt går bra :)
Beräknad till 7/7 enligt mina appar :P
Jag har lite molvärk men annarsninga symtom alls. Har endometrios så han molvärk var och varannan dag annars också så kanske inte ens beror på graviditeten :)
Tack ???? Grattis till dig med!
Jag har vetat om min endo sedan 2011, då var jag 23 och gjorde en titthålsoperation. Jag tror inte jag har några cystor men har gått obehandlad nu ett tag då vi försökt bli gravida... lyckades ni bli gravida utan hjälp också? :)
GRATTIS till alla er!
Hoppar på här, plussade en vecka sen :) har en dotter som är strax 4 år. Är överlycklig.
Har PCOS och ingen menstration eller ägglossning själv på över 1 och ett halvt år.Har försökt bli gravid under hela tiden själv.
Skulle precis börja att äta letrozol för första gången, så jag tog en kur provera på tio dagar, inväntade ivrigt på mensen så att jag skulle börja med letrozol.
Men ingen mens kom, så jag tänkte jaha,måste jag äta en kur till provera?
Tänkte att jag tar en test för säkerhetsskull, och ja det visade sig att
JAG ÄR GRAVID !! Är så glad! Tackar gud varje dag för denna lilla mirakel i magen! Än vet jag inte hur långt gången jag är , men på min digitala clearblue stod det 2-3 veckor i början av veckan, så vad blir det 4-5 veckor eller ?
Hej på er,
Jag är i v11 och har mått väldigt dåligt de snedaste 2 veckorna med väldigt dålig aptit, dålig sömn och illamående. Ingen energi..
Men igår och idag mår jag plötsligt bra. Och så klart så blir man ju orolig ändå så.
Ifall något dåligt hänt i en, släpper alla symptom med en gång då? Någon som vet?