Bf juli 2018
Halloj!
Jag plussade idag! :D Jag och min sambo har försökt bli gravida sen i juni/juli och med ett MF på första försöket. Jag har i dryga veckan mått illa lite från och till, men då jag förut har haft bekymmer med magkatarr så fanns väl den tanken där att det kunde va det. Mycket också för att inte bli besviken ytterligare en gång. Men när jag i tisdags var på vattengympa och typ inte kunde göra något för att jag trodde att kvällsmaten skulle komma upp så började jag på allvar tänka att det faktiskt kunde vara ett plus på G. Samt att jag är några dagar sen med mensen.
Det som dock gjorde att jag inte ville testa var att jag i lördags testade på BIM -3-4 och då fick ett tvärnegativt resultat och blev verkligen jätteledsen. Men kände nu att det faktiskt kanske kunde vara något. Så idag testade jag och fick två finfina plus! Ett på babyplans teststickor och ett på CB digital. och då jag har haft stenkoll på ÄL så kan jag idag säga att jag är i vecka 4+2... Jag och sambon kommer inte säga något förens typ vid jul då det borde bli runt v 12 och det blir en helt underbar julklapp till släkt och vänner om det håller sig tills dess. Med ett MF i bagaget så är men så mycket mer medveten om att det faktiskt snabbt kan ta slut. Men tänker iaf försöka glädjas och inte oroa mig för mycket!
Jag vill jättegärna vara med i en FB grupp om det skapas en och omd en är hemlig! Håller alla tummar och tår för er andra!! <3