• Elan100

Bf juli 2018

Hej! 
    Grattis till plusset! Visst är det en omtumlade känsla?! 
    Plussade själv igår och gjorde ett clearblue idag. Är idag i v 5 enligt det digitala testet. 
    Hade ett tyvärr ett missfall för endast en månad sedan och hann aldrig få mens innan jag blev gravid. Höll koll på min ÄL däremellan och tror jag blev gravid runt 20/10. Har då BF runt mitten av juli :) 
    Hoppas vi får chans att följas vid! 

• Elan100

Vad roligt att så många har BF nästan exakt samtidigt som jag har! ????

Har inskrivningssamtal på måndag 20/11 och hoppas få ett VUL då. Känner mig bara gravid på kvällarna nu, ?växtvärk? och lite illamående och metallsmak i munnen speciellt när jag dricker kaffe.... är LIVRÄDD för MA, kommer ju inte ihåg mina tidigare graviditeter, har pojkar på 11 och snart 13????

Grattis alla till alla plus! ????????????????????????????????

• Elan100
    eriwag skrev 2017-11-14 05:44:47 följande:

Ingen aning om det finns en grupp p0 fb för bara juli. Jag har inte hittat det. Men det finns en "gravid med bf juli/augusti" skulle dock vilja vara med i en ren juli-grupp :)

Kan vi inte starta en egen ?Gravid BF juli 2018? på FB då? Jag kan tänka mig att göra det!
  • Elan100
    seelmas skrev 2017-11-15 16:57:51 följande:
    Exakt samma symptom som dig och exakt samma vecka och dag. v6 (5+5) haha vad är sannolikheten här?! haha  hoppas det blir bättre med dig!
    Jag är en dag före er Mjauram och Seelmas. 6+5 idag. Mår illa från och till på dagarna men kvällen är värst! Det är då jag känner av växtvärken som mest också. Halsbränna och trötthet också. Har börjat få huvudvärk också vilket jag aldrig annars har. Detta är mitt tredje barn, mina andra två är 11 och 13 så jag har liksom glömt hur man kan må :)
  • Elan100
    seelmas skrev 2017-11-15 16:57:51 följande:
    Exakt samma symptom som dig och exakt samma vecka och dag. v6 (5+5) haha vad är sannolikheten här?! haha  hoppas det blir bättre med dig!
    Jag är en dag före er Mjauram och Seelmas. 6+5 idag. Mår illa från och till på dagarna men kvällen är värst! Det är då jag känner av växtvärken som mest också. Halsbränna och trötthet också. Har börjat få huvudvärk också vilket jag aldrig annars har. Detta är mitt tredje barn, mina andra två är 11 och 13 så jag har liksom glömt hur man kan må :)
  • Elan100
    smulan5 skrev 2017-11-14 20:59:37 följande:
    Jajamensan, drömmer till om med om att jag försöker förklara för folk hur trött jag verkligen är...
    Hej! Jag väntar också mitt tredje barn och mår pyton från och till. Är i vecka 5+6 idag. Kommer inte ihåg hur det var med att vara gravid. Kvällarna är helt klart värst. Trött och illamående.... blääää
    Försökte hitta dig för att skicka ett PM med min mailadress men det går inte att se din profil.... Hur gör jag då? Vill väldigt gärna vara med i FB-gruppen BF i juli 2018. 

Hur gamla är dina två tidigare barn? 

• Elan100
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-15 16:42:12 följande:
    Jag försöker att gå ut å gå i friska luften,.... funkar tillfälligt men blir trött igen i värmen och sover nån timme haha Skrattande
    Hej! Väntar mitt tredje barn jag med och är också i v 5+6 idag, BF 12/7-18. 
    Hur mådde du med dina tidigare barn? Hur gamla är de? Mina är 11 och 13 så jag har liksom glömt hur det är att vara gravid ;)

Illamåendet är värst på kvällen här och växtvärken sätter fart även då :) 
Svar på tråden Bf juli 2018