Inlägg från: Pusselbiten88 |Visa alla inlägg
  • Pusselbiten88

Bf juli 2018

Hej hej.. plussade för en vecka sedan och igår fick jag denna :)

Bf 8/7 enligt beräkningar, inskrivning 14/11 :)

• Pusselbiten88
    Horisonten skrev 2017-11-07 15:50:57 följande:

Idag fick jag detta härliga svar!! :) <3 Har aldrig fått 2-3 på digitalt innan. Så som jag misstänkte var nog äl tidigare. Eftersom jag fick så tydligt plus på bim-3 enligt mig och fick gravid 2-3 idag på digitala på bim-1.Känns så underbart!! :) <3 Bara hoppas att vårt lilla pyre vill stanna hela tiden och må bra <3 bild på test jag tog i söndags bim-3 och mitt digitala från idag bim-1 :) <3

När har du bf ? :)
  • Pusselbiten88
    Polkagrisen85 skrev 2017-11-07 22:10:52 följande:

Vilken tidig inskrivning , det är inte hälsosamtal du menar ? Jag har bf 7/7 & har inskrivning 21/12 i v 12. Va förra v på hälsosamtalet .

Nej i min hem kommun så är det inskrivning från vecka 6+0 :)
  • Pusselbiten88
    Horisonten skrev 2017-11-07 20:18:14 följande:

Enligt senaste mensen blir set typ 19/7 men få jag fick tydligt plus redan bim-3 och liksom idag gravid 2-3 på bim-1 så tror jag äl var tidigare. Så kanske 15-16/7 men får la se. Utgår ifrån senaste mensen så får vi se vad bm säger och efter ultraljud och så. Skall på allra första inskrivning/hälsosamtal den 20/11. När har du bf? Känns märklig om jag skulle lyckats få plus liksom i v3+3 därför tror jag äl tidigare och så

Jag ska dit 14/11 :)

Ja det kanske skedde tidigare elelr så är du hög hormonare

Jag har bf 8/7 enligt bm.. tredje barnet :) är det första för dig ?
  • Pusselbiten88
    Polkagrisen85 skrev 2017-11-08 06:45:55 följande:

Jag vill också gå med i gruppen på fb , vem hade den ?

Jag vill också :)
  • Pusselbiten88
    Horisonten skrev 2017-11-08 07:39:55 följande:
    Så spännande. Längtar massor till att få börja gå till mvc och träffa min bm :) jajag antar det. Åh hur gamla är dina andra barn och hur gamal är du? Ne detta blir mitt 3 barn också. Dock min 5 graviditet. Hade 2 missfall i rad innan första barnet så. Men misstänker att jag antingen är hög hormonare eller känslig för hormoner. De 2 tidigare garviditeterna så har jag fått hypermiss gravidum så och mår ganska illa redan men okej än så länge ändå i jämförelse. Än så länge hanterbart. Dock så trött så jag har sådan huvudvärk men fick snuva förra veckan också så. Hur måt du? Mycket symptom? :)
    Ettan är 7 år och tvåan fyller snart 4 år =) och jag är 29år... 
    du då?

För mig är det 4e graviditeten. fick missfall efter första barnet.

Åh stackare hoppas du mår bättre denna gång! Jo jag mår ganska bra, illamående på morgonen som går över efter att jag har ätit =) trött och ömma bröst. Hoppas snuvan går över fort!
  • Pusselbiten88

Jag plussade för 11 dagar sen Skrattande och har fortfarande inte berättat för maken då han ska få digital test i farsdag present
    Vårt  3e barn och sista pusselbiten till våran familj Hjärta

• Pusselbiten88
    Iowhannah skrev 2017-11-09 11:20:41 följande:

Åh, vilken perfekt fars dagspresent! Imponerande att du har kunnat hålla dig från att berätta så länge!

Haha ja jag vet! Helt galet aldrig kunnat hålla någon hemlighet för min man och speciellt inte såhär stort haha

Men eftersom det inte är första barnet direkt så tänkte jag att jag håller mig några dagar så får han en överraskning :)
  • Pusselbiten88

Någon mer som väntar 3e barnet och är extremt trött!!? Var aldrig så här trött med dom

andra två.

Är i vecka 5+5.

• Pusselbiten88
    alvinojuliansmamma skrev 2017-11-14 13:16:05 följande:

Såååå nu kan jag inte förneka det här längre <3 :O BIM idag... har skrivit tidigare men nu är det verkligen verklighet att jag förhoppningsvis kommer bli trebarnsmamma i juli 2018 <3 <3 <3

GRATTIS :)
  • Pusselbiten88
    smulan5 skrev 2017-11-14 21:03:08 följande:

För er som vill gå med i Facebook-gruppen, skicka mig ett pm med er mailadress ni använder på Facebook så ska jag försöka lägga till er. Observera att ni kommer få ett mail med inbjudan, det kommer alltså inte synas på Facebook att du fått inbjudan. Ingen av dina vänner kommer se att du är med i gruppen

Såhär blir det när man trycker på dig

• Pusselbiten88
    Iowhannah skrev 2017-11-15 09:36:10 följande:

Hm, lustigt. Nu har jag testat att gå i på fleras profiler och det verkar bara vara smulan5 och Pusselbiten88 som det inte går att skriva meddelande till. Hos er ser jag bara reklamen längst ner på sidan :S

Konstigt :-/

Sådär får jag när jag går in på smulan :(
  • Pusselbiten88
    Mjauram skrev 2017-11-15 15:13:18 följande:

Mår illa mestadels hela dagen. Främst på kvällarna så är det riktigt jobbigt! Försöker att äta små men ofta måltider så att blodsockret inte hinner bli lågt men det fungerar sådär. Dock är tröttheten värst, nästan komiskt hur trött jag är???? är i vecka 6 5+5

Men det är samma här med tröttheten :-/ tredje barnet å i vecka 5+6... var aldrig såhär trött med dom andra två hehe
  • Pusselbiten88
    Mjauram skrev 2017-11-15 16:00:36 följande:
    Åh vad skönt att inte vara ensam i detta! Mitt första barn här! Haha men finns det något att göra åt denna trötthet, för det är ju löjligt! Vill sova 24h om dygnet om det gått!
    Jag försöker att gå ut å gå i friska luften,.... funkar tillfälligt men blir trött igen i värmen och sover nån timme haha Skrattande
  • Pusselbiten88
    Zora skrev 2017-11-18 10:44:13 följande:

Antingen skriver du din mailadress som du använder på Facebook här i tråden, eller så skickar du ett PM till någon som du vet redan är medlem i FB-gruppen. Du får då en inbjudan att bli medlem i FB gruppen. Gruppen är hemlig vilket innebär att det inte går att söka efter den och dina vänner kan varken se att du gåt med eller vad du skriver där :)

Va bra

Kan du lägga till mig med? :) mariiia135@hotmail.com
  • Pusselbiten88
    tiiitti skrev 2017-11-27 17:30:08 följande:

Mår hyfsat bra idag trots oro. Slutat blöda och har endast rosa flytningar nu. Har fått tid på gynmottagningen imornbitti så ska äntligen få kolla hur de ligger till. Om det är MF på gång eller vad blödningen beror på

Hoppas att allt har gått bra <3
Svar på tråden Bf juli 2018