Inlägg från: Vetintevad |Visa alla inlägg
  • Vetintevad

Bf juli 2018

Jag plussade idag så jag hoppas också in här :) BF 25 juli enligt min app. Har känt av liknande mensvärk nu sen 1,5 vecka tillbaka, hade ingen nidblödning och mina bröst har ännu ej börjat värka. Vårt första barn :)

• Vetintevad

Hej på er!

Här är en till som precis plussat. Enligt ÄL så är jag i v 4+0 idag men enligt mens 3+5.

Den här fb-gruppen som ni skrivit om(har inte läst igenom hela denna tråden), är den så att inga av ens vänner ser att man går med i den? För man vill ju inte att någon ska veta ännu då det är så tidigt :)

• Vetintevad

Jag är gravid med vårt första barn och jag är förmodligen i v4+2. Jag undrar om det alltid kostar att göra ultraljud eller om det bara är på privata mottagningar det kostar. Är det vanligt att man gör ett tidigt ultraljud? Läser att det är många som verkar göra det.

Ska snart ringa barnmorska men jag måste först bestämma mig för vart jag vill gå.

• Vetintevad

Hej!

Jag är gravid med vårt första barn och bf 23 juli och skulle gärna bli injuden till Facebook-gruppen. Min mail är: p_marielle@hotmail.com

Är det någon av er här inne som har som att det strålar och hugger till i bröstet? Jag har haft så i några minuter och sen går det över och det har vart så den senaste månaden. Det är någon till några ggr per vecka jag känner så.

• Vetintevad

Hej!

Idag hade vi RUL och blev flyttade från 23 juli till 30 juli. På ultraljudet såg barnmorskan 2 små svarta fläckar på bebisen som hon inte kunde säga vad det var för något, hon tog även in en extra som fick kolla men som inte kunde säga. Efter att vi gått så visade hon det för en läkare som ville att vi ska komma in igen om en vecka på ultraljud för att se. Men barnmorskan sa flera gånger att de tror inte att det är något men för att vara säker så vill de att vi kommer in igen. Man blir ju orolig och undrar vad det kan vara. Men det var iaf inte något vid hjärtat, hjärnan eller njurarna utan de svarta fläckarna såg ut att vara i magregionen. Någon här inne som varit med om liknande?

Svar på tråden Bf juli 2018