Inlägg från: Edbertsson |Visa alla inlägg
  • Edbertsson

Bf juli 2018

Hej alla!

Plussade igår, 4+5 idag och beräknad till 19/7!

Har en dotter sedan tidigare som är 3år :)

• Edbertsson
    Ankre018 skrev 2017-11-15 18:38:20 följande:

Kul! Jag är beräknad dagen innan dig! :) har en son på 18 månader snart.

Jag är så ofantligt trött, skulle kunna sova hela dagarna. Känner mig som världens sämsta förälder för energin till sonen finns verkligen inte, oavsett hur jag försöker. Har även ett konstigt sus i öronen, tror det kan vara pga för lite koffein men kaffet går bara inte att dricka... :(

Åh vad roligt :) Jag är med så tröt, har ingen energi till något alls. Vabbat idag så har kunnat sova lite mitt på dagen iaf! Förra gången jag var gravid spydde jag varje dag från V6 till v17 så hoppas att jag slipper det denna gången.
  • Edbertsson
    Ankre018 skrev 2017-11-15 20:32:18 följande:

Jag sover med sonen. Som jag är föräldraledig med nu. Men packar samtidigt ihop ett helt hem och ska flytta nästa fredag. Så det är mycket som tar energi.

I vanliga fall, sover sonen en gång/dag och efter 1 timme väcker vi honom så funkar det klockrent men nattsömnen. Idag somnade jag med honom innan jag hann ställa klockan. Så vi sov i 3(!!!!!!) timmar på eftermiddagen. Nattningen blir ju ett helvete sen! Haha

Vad skönt att kunna sova på dagarna, jobb imorgon igen för min del, hoppas att jag är lite pigg! Oj 3 timmar, den nattningen är inte rolig sen kan jag tänka.. vad roligt med flytt, men det tar mycket energi!
  • Edbertsson
    känslobomb skrev 2017-11-15 21:24:55 följande:

Grattis till plus! :)

Ser det står 2-3 men du säger 4+5, alltså stämmer inte alltid cb? Tog ett igår där det stod 2-3 men med mina symtom skulle jag vilja säga att jag är längre.

Dock tog jag ett test på måndagen som var neg men lördag var det plus. Detta är en salig röra haha...

Tack, grattis själv :)

Det står gravid 1-2, men som några andra har skrivit det sedan befruktbingen :) När är du beräknad?
  • Edbertsson
    känslobomb skrev 2017-11-15 21:57:31 följande:

Jag har ingen aning alls, oplanerad graviditet och slutade precis på mina p-piller som jag misskött totalt men har inte hunnit få mens innan. Ska till bm om 3 v så får be om tidigt ul för att veta säkert

Okej ja då förstår jag :) Hoppas tiden går fort tills dess!
Svar på tråden Bf juli 2018