Bf juli 2018
Hej fina!!
Jag har fortfarande några dagar kvar till bim.. MEN.. vart så fint hänvisad hit efter kvällens test då det är positivt!!! Är så glad! Första barnet, 29 år och bor i Falun!
Va kul och följas!!!
Hej fina!!
Jag har fortfarande några dagar kvar till bim.. MEN.. vart så fint hänvisad hit efter kvällens test då det är positivt!!! Är så glad! Första barnet, 29 år och bor i Falun!
Va kul och följas!!!
Grattis Johanna :)
Fråga till er alla, någon som har lite molande värk i ena sidan, typ över äggstocken? Har ont i högersidan till och från.. blir orolig för utomkvedshavandeskap :( är bara i v 4+0.
Hej tjejer! Har en fråga, har sån ilande känsla och typ molande i högersida, mellan typ äggstock och livmoder känns det! Är det här växtvärk?? Är så orolig att det är något tokigt! Har ju inget att jämföra med heller!:/
Har läst att rätt många beskriver sin växtnäring så. Själv känner jag bara i själva livmodern. Men d e olika.
JohannaN2015 - jag har exakt som dig!!!! Sjukt obehagligt att det bara är på en sida. Min barnmorska lugnade mig med att det kan vara så.
Imorgon går jag in vecka 7!! Känns så otroligt häftigt allting, samtidigt är man så rädd att något ska gå fel!! Men jag njuuuter! Har kub i december!!
Alltså tjejer!! Jag har fått sån kula redan nu!!! Är i vecka 8, första barnet.. är det ens normalt att få sån kula aå tidigt? Spyr som en galning och mår SÅÅÅ illa...
Kanske är två hehe :) normalt o normalt allt är väl typ normalt. Om du är risig i magen kanske du har mycket gaser också som trycker ut magen? Jag fick som sagt ingen tillstymmelse till mage förrän typ v 24 med första, dock har jag lite hull på magen plus att jag är rätt lång och har breda höfter så har nog funnits gott om plats för mina småkillar :)
Helt normalt, men det är bara tarmarna som flyttar på sig och i och med det så blir magen svullen :) Den riktiga bebiskulan börjar komma tidigast i vecka 12-13. Jag såg ut som jag var gravid i vecka 18 redan i vecka åtta, men nu har det lagt sig något..
Som de andra skrev så tror jag att det är svullna tarmar. Min mage ser också ut så där (om inte ännu större) på kvällarna. Nu ligger jag i sängen och är i v 20 känns det som :P
Du är tillagd, håll utkik i mailen :)
Ja, verkligen! Jag jobbar som lärare, så jag syns ju rätt mycket om man säger så :P stora tröjor för hela slanten! Det brukar den göra efter några veckor som tur är :)