Inlägg från: UngmammatillE |Visa alla inlägg
  • UngmammatillE

Bf juli 2018

Hej alla! Plussade för två dagar sen och igår tog jag ett digital. De kom gravid 1-2. Men idag med ett nytt digital så kom de inte gravid. Babyplans tidiga är alla tydligt positiva(5 st). Visst är de bara för att hcg-nivån kronglar? Annars skulle jag väl inte få plus på digitala? Och 5 plus på sticka? Skickar med bild på digitala från igår. Har BF 30 Juli :)

• UngmammatillE
    lillahjärtat89 skrev 2017-11-17 20:54:26 följande:

Men så knäppt! Testade du på samma tid? Tänkte om det tex kunde va så att det var mer koncentrerat i förat tex om du tog test på morgonen eller när du inte vart på toa på länge, och andra testet mer ?utspätt? om du fattar? :D så det inte visar. Men jag tror iaf du kan lita på de positiva testerna!! :))))

De jag tog igår var på morgonen. Och idag på eftermiddagen. Ja men precis. Har fått samanlagt 7 positiva test varav 1 digital. Och testen kan ju bara reagera på grav-hormon. Ås är helt 100! Ville bara kolla om de var normalt liksom :)
  • UngmammatillE
    Tumvante skrev 2017-11-17 22:13:18 följande:

Jag har också babyplan tidiga... men jag tycker inte mina test ökar på som de ska i styrka... blir dina streck starka?

Ja de är jättestarka nu, och digitala imorse blev positivt igen :)
  • UngmammatillE
    Tumvante skrev 2017-11-18 14:32:30 följande:

Det var ju härligt för dig! Har du bild på ett starkt babyplantest? ... borde egentligen inte lägga tid på at nojja, utan få mitt blodprov på måndag och se om jag kan glädja mig eller förbereda på att det börjar blöda...

Det jag tog igår kväll kastade jag men de va starkare än de här som jag tog dagpenningar.

• UngmammatillE
    jackieluckie skrev 2017-12-14 02:53:30 följande:

Plussade för ett par veckor sen. Är i vecka 8 (7+3) nu. Är lite orolig att något ska hända och vill snabbspola till vecka 12.

Men mår så illa konstant och är så trött så de känns verkligen som om jag delar min energi med någon mer.

Hej! Läste lite och såg att du och jag är på exakt samma dag! Jag har också mått fruktansvärt illa och för 3 dagar sen så spydde jag hela dagen. Men dagen efter var de bara bortblåst. Helt borta. Jättenervös nu faktiskt.
Svar på tråden Bf juli 2018